[nicko] Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg lurer på om noen har prøvd denne vannblokken for harddisk? Hvordan er det med støynivå? Hjelper den virkelig eller er det bare noe de sier? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg vill tro at vannkjølt HDD er oppskrytt, har vifter på 5volt, hører dem ikke og diskene WD 7200rpm er bare lunkne.....'Mye billigere enn H2O HDD kjøler... Lenke til kommentar
^asterix^ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 men e d e ikk like stilig m vifte som vannkjøling 8) image is everything Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 image is everything Image kan bli litt dyrt...... skjønner ikke vitsen jeg.. Bruker 21db vifta som en gang satt på vikingen min jeg...... Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Det er faktisk støyen som plager meg mest, så det var derfor jeg lurte. Jeg har en Wd Raptor (10000rpm) som bråker en del og blir ganske varm, så hvis jeg kunne kombinert kjøling med støydemping hadde det vært supert... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 vel, caviaren min blir som en brontosaurus i forhold, så jeg kan ikke hjlpe deg... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 du får sende en melding til $tone. tror han i settet sitt har 2 harddisker i slike kjølebokser. bestod ikke settet i lian Li møter ac computer også av noen slike disk-kjølere? burde være mulig å få en melding fra de som har slike. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hvis dere skjønner bittelitt tysk så burde dere laste ned denna videoen: http://www.buffydownloads.de/Lukas/Casemod...AquaComputer.be i.Giga.-.gross.zip Den er stor, men det lønner seg syns jeg. Her presenteres og beskrives de fleste AC produkter og blandt annet også nettopp denne HD kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå