Zeroxk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Her er delene: Kabinett: Antec Performance One P180 Hovedkort: Asus P5Q S/R RAM: Corsair TWIN2X 1066 PC-8500 DDR2 2x 2gb PSU: Corsair TX 650W Lydkort: Creative sound blaster Audigy SE Grafikk kort: EVGA GeForce 260 GTX 896mb CPU: Intel Core 2 Duo E8400 Tastatur: Logitech classic Høytaler: Logitech X-240 Skjerm: Samsung Syncmaster 943N Hard disk: Western Digital caviar black 1TB Ved å bruke prisguide.no gir de en ca. median pris på 13k. Jeg vil helst holde meg rundt 10-11k. Meninger, har jeg glemt noe eller noe sånt? (forresten, passer alle delene sammen? ) EDIT: Oppdatert Hovedkort og RAM i fet font. Prisguiden link: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=85193 Endret 20. januar 2009 av Zeroxk Lenke til kommentar
anordne Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fint vist du kan lagre handlevogna så du kan legge til link til den. Synes maskinen ser flott ut den. Men synes kanskje hovedkortet er vell dyrt siden du er på x58 nivå. P45 gjør en like bra jobb (du merker lite til 2X8XpciE, x38 er jo og ett alt.) Ellers synes jeg du kan holde deg til ddr2 ram og heller gå for 4 gb ram og kjør 64 bits, liten grunn til noe annet i dag, værtfall viss du tenker framtidig. Tenker du at du skal ha denne maskinen lenge, ville jeg vurdert i7 siden det ikke kommer noen nye topp cpuer til socket775. Lenke til kommentar
Zeroxk Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Oppdatert listen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå