Thiazi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har ikke fått tilgang til xp pc-n fra vista pc-n det siste året. Har samme arb gruppe på pc-ene og slått på fildeling. psw. deling er skrudd av og har delt mapper på pc-ene. XP-pcn får tilgang til vsta-pcn, men ikke omvendt - står "ingen tilgang" Har fulgt guiden til ms her men ingen nytte. Finnes det noen experter her som kan få dette oppklart en gang for alle? jada, har søkt på dette i forumet, men fortsatt Takker for svar folk. Lenke til kommentar
Tracerta Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Har ikke fått tilgang til xp pc-n fra vista pc-n det siste året. Har samme arb gruppe på pc-ene og slått på fildeling. psw. deling er skrudd av og har delt mapper på pc-ene. XP-pcn får tilgang til vsta-pcn, men ikke omvendt - står "ingen tilgang" Har fulgt guiden til ms her men ingen nytte. Finnes det noen experter her som kan få dette oppklart en gang for alle? jada, har søkt på dette i forumet, men fortsatt Takker for svar folk. Kan det hende du kofigurere tilgangen som administrator? Jeg har fått mange "ingen tilgang" i Vista som jeg ikke får i XP. Årsaken da har i allefall vært at jeg må logge på som administrator manuelt, noe jeg ikke må i XP. Dette har ikke vært i samme sammenheng da, så dette er et skudd i blinde... Endret 21. januar 2009 av Tracerta Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke fått tilgang til xp pc-n fra vista pc-n det siste året. Har samme arb gruppe på pc-ene og slått på fildeling. psw. deling er skrudd av og har delt mapper på pc-ene. XP-pcn får tilgang til vsta-pcn, men ikke omvendt - står "ingen tilgang" Har fulgt guiden til ms her men ingen nytte. Finnes det noen experter her som kan få dette oppklart en gang for alle? jada, har søkt på dette i forumet, men fortsatt Takker for svar folk. Har laget en liten guide om vista xp nettverk. Den har også med noen ulike problemstillinger. Hvordan sette opp kablet nettverk mellom vista og xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå