Chrysus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en iPhone 3G 16GB med Netcom Trådløs Bedrift Plus. Dette vil koste 1799,- kr i følge Netcom, men jeg har planer om å bryte avtalen etter dag 1. Hvor mye vil det koste med tanke på bruddgebyr og andre avgifter? Jeg har ihvertfall fått med meg en av avgiftene slik det står under Vilkår: Ønsker Kunden å tre ut av Avtalen før utløpet av oppsigelsestiden, plikter Kunden å betale et gebyr tilsvarende 3 måneders faste avgifter av alle Tjenester som omfattes av Avtalen. Kilde: Vilkår Jeg vil helst ikke ha svar hvor du ber meg om å ringe Netcom, siden jeg tenkte å spørre her på forumet først før jeg eventuelt kontakter NetCom. De er jo ikke så hypp på å fortelle deg fremgangsmåten eller avgiftene med tanke på brudd på avtale. Så er det noen her som har gjort dette her før, eller har noe informasjon om det. Tusen takk på forhånd for alle svar Chrysus Oo Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når det gjelder iPhone kjøpt med bedriftsabonnement må du kontakte NetCom for å få en nøyaktig pris på dette, da det ikke står oppført på nettsidene deres. Hvis du ikke er så heldig at noen her inne har brutt et lignende abonnement før, naturligvis. NetCom opplyser selvfølgelig ikke om fremgangsmåte for hvordan en kunde kan skaffe seg en iPhone billigst måte, ved å bryte abonnement den første dagen, og det forstår jeg veldig godt. Skal jeg gjette på hvor mye bruddavgiften på dette abonnementet vil være, så vil jeg tippe på et sted rundt 3500 kroner og oppover. Lenke til kommentar
Chrysus Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Enig. Jeg ringte å spurte en dag, men fikk ikke noe ordentlig svar, så får vel prøve å ringe igjen en gang. Han sa noe rundt 3000,- kr uten moms, men altså, hvis du ser over under Vilkårene, det vil vel si månedsavgiften på abn x 3 måneder = 600,- kr. Tenkte det ville være altfor billig ^^ Lenke til kommentar
jic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 er det ikke 24 mnd binding på bedrift abb, regner med det blir dyrere for deg å bryte abb enn hvis du kjøper privat. Lenke til kommentar
Chrysus Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 er det ikke 24 mnd binding på bedrift abb, regner med det blir dyrere for deg å bryte abb enn hvis du kjøper privat. Ja det er 24 måneder. Det er nok dyrere, men det blir igjen nok billigere alt i alt, siden telefonen koster 1700,- kr. Det blir ikke dyrere enn 5000,- kr totalt tipper jeg. Lenke til kommentar
Chrysus Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ringte i dag, fikk det bekreftet. Iphone 1799,- kr uten mva. Bruddgebyr 3000,- kr uten mva (spiller ingen rolle når du bryter avtalen). Sum = 4799 kr,- uten mva for en iPhone 3G 16GB ulåst! Dette var jo flott, det er ca 1000 lapp å spare hvis man skulle bryte avtalen hvis man kjøper som privatkunde. De som har muligheten til å kjøpe på firmet sitt, go on! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå