Rthunder Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heisann! Sitter å vurderer å ordne en bærbar pc til fruen.. men pga liten erfaring med bærbare maskiner kunne jeg gjerne tenkt meg noen tips her:) - Pris rundt 6000,- - man skal kunne spille dagens spill uten for store problemer.. det er jo selvfølgelig en mellomting her,jeg forventer ikke at man skal måtte kjøre alt på maks. noen som har noen ideer`? pris kan jo varirer litt om det er store forskjeller det er snakk. MVH -Glenn Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 koster dog 7,5k men er alltid god... acer 5930g Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan slenge meg på den, Acer 5930G Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Som de andre to sier. Skal du kunne spille dagens spill uten for store problemer, bør du ikke gå lenger ned enn 9600M GT. Lenke til kommentar
Rthunder Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 joda acer 5930g ser meget bra ut den ja! men kanskje litt vell dyr i tanke på jeg kunne tenkt å kjøpt med litt utstyr (mus, veske osv). har sett litt på denne også.. noen som har noen erfaringer? speccen ser jo langt ifra ille ut da.. noen som kunne tenkt seg å komme med noen pro's og con's? MVH Glenn Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Absolutt en bra bærbar til prisen det der og. Ikke så batterivennlig prosser og samme ytelse på den og grafikkort, men langt fra noe dårlig maskin. Lenke til kommentar
Rthunder Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 nei den er ikke like bra, men om jeg ikke tar helt feil så er det ikke den altfor store forskjellen her? som sagt så er det ikke noe krav å kjøre alle di nyeste spillene på max gfx osv, men at man skal kunne spille dagens spill uten masse hakking osv med normale innstillinger.. som sagt så har jeg ingen erfaring med denne bærbare maskinen men kanskje noen har noen formening om hvordan denne maskinen er til spilling? MVH Glenn Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=99043 500kr billigere her, helgetilbud. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 bedre en det skal letes etter Lenke til kommentar
Rthunder Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 ja det må jeg si så rimelig ut.. og greit at den er bra, men hvordan funker den som spille maskin? klarer den å dra dagens spill? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 den drar dagens spill... men ikke forvent deg full res. med AA og setting på high Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Med 3450 bør du ikke ha store forhåpninger med tanke på eyecandy. Det er ganske low-end grafikkort. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men for 5500kr er det et bra grafikkort i forhold til prisen. Den vil nok takle de kravene du har til spill fint. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil bare at han ikke skal få for høye forhåpninger =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå