Gå til innhold

Rimelig gamer bærbar?

Rthunder

Anbefalte innlegg

Heisann!

Sitter å vurderer å ordne en bærbar pc til fruen.. men pga liten erfaring med bærbare maskiner kunne jeg gjerne tenkt meg noen tips her:)

- Pris rundt 6000,-

- man skal kunne spille dagens spill uten for store problemer.. det er jo selvfølgelig en mellomting her,jeg forventer ikke at man skal måtte kjøre alt på maks.

noen som har noen ideer`? pris kan jo varirer litt om det er store forskjeller det er snakk.

MVH

-Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda acer 5930g ser meget bra ut den ja! men kanskje litt vell dyr i tanke på jeg kunne tenkt å kjøpt med litt utstyr (mus, veske osv).

har sett litt på denne også.. noen som har noen erfaringer? speccen ser jo langt ifra ille ut da.. noen som kunne tenkt seg å komme med noen pro's og con's? :)

MVH

Glenn

Lenke til kommentar

nei den er ikke like bra, men om jeg ikke tar helt feil så er det ikke den altfor store forskjellen her?

som sagt så er det ikke noe krav å kjøre alle di nyeste spillene på max gfx osv, men at man skal kunne spille dagens spill uten masse hakking osv med normale innstillinger.. som sagt så har jeg ingen erfaring med denne bærbare maskinen men kanskje noen har noen formening om hvordan denne maskinen er til spilling?

MVH

Glenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...