Runningback Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei, vi er en ny oppstartet BF 2 cla som heter WildVikings. Vi leter etter team som kunne tenkt seg å spille mot oss, vi trenger matching. Vi stiller opp på 3on3 , 4on4 og 5on5. Vi er forstatt nybeggynnere http://wildvikings.webs.com/index.htm Endret 21. januar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som kunne tenkt seg å spille mot oss? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skulle gjerne spilt med dere, men min tid i bf2 klan er over.. dere kan jo spørre klan ITpro klan.itpro.no tror det er noe rart med den sida.. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) tror det er noe rart med den sida.. ja, sida der var bugga. Endret 20. januar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 På battlefield.no er plass tror jeg det er liste over registrerte klaner. Der kan du be om kamp. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 På battlefield.no er plass tror jeg det er liste over registrerte klaner. Der kan du be om kamp. Takk, skal prøve der Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, vi er en ny oppstartet BF 2 cla som heter WildVikings. Vi leter etter team som kunne tenkt seg å spille mot oss, vi trenger matching. Vi stiller opp på 3on3 , 4on4 og 5on5. Vi er forstatt nybeggynnere http://wildvikings.webs.com/index.htm Bumper denne jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå