head_hunter Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har fått nye signatur, hva syns dere? Og litt mer viktig har du lest den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Denne hører vel til i test-poster. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lurer mer på hvorfor folk skal gidde å sende deg PM om noe sånt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg gjorde det men den slemmingen svarer meg ikke Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg gjorde det men den slemmingen svarer meg ikke Jo det gjorde jeg kan ikke forvente at jeg skal svare med en gang vell? Lurer mer på hvorfor folk skal gidde å sende deg PM om noe sånt. Jeg hadde giddet, er ikke akuratt noe vanskelig og trykke på "PM" og skrive et par ord, men noen ar jo latere enn andre. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Faktisk 6 stykk som har lest den bare de siste timene. Stygge farger Det er en grunn til at jeg har valgt de fargene: troika=rød achivmenthunter.com har mye lime farger på logoen. Wiki cheats har et blåt/hvitt tema mens Bf2 har jeg valgt brun/orange fir det er mye ørken i spillet men jeg kan jo skifte viss de er stygge. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ønsker man tilbakemelding på signaturen sin kan man ta en titt i Få din signatur vurdert!. Ellers så skal Testposter benyttes til nettopp testposter. Denne tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg