Cyrus86 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 http://www.arcticsilver.com/ceramique_compound.htm Jeg var å leste litt om den thermiske limen da jeg la merke til dette produktet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 høres nesten ut som en av-art av aluminaen som selges de fleste steder.. Tviler på om den vil revelusjonere overklokkings verden noe sælig men... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 aldri si aldri....kan bli interesant å se egentlig hvordan den klarer seg mot "storebror" Kanskje en jobb for überklokking.no ??? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 litt kjekt viss man er redd for strømmledene pasta og er flink til å søle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Vil ikke lage egen tråd bare for min lille spørsmål men er det store forskjellen mellom artic silver kjølepsataene og den som eg bestilte fra PSdata som het Titan Silver Grease?? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Garantert.... Arctic Silver og Shin Etsu (var det ikke slik man skrev det) er det eneste som duger til kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå