Makaakaaa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei. Er det fullstendig lovlig å poste bilder fra en samtale med noen andre på MSN? Med "posting" mener jeg altså å dele bildene på et åpent forum. Det inneholder kun tekst, ingen bilder eller noe slikt. Jeg mener selv at dette er helt lovlig, men man kan aldri være for sikker! Håper på raskt svar! Endret 19. januar 2009 av BungieMan Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er klar over at dette er et lite, og kanskje også dumt spørsmål, men er det altså ingen her inne som vet om dette er helt lov? Jeg er 95% sikker på at det er lov, men som nevnt tidligere; man kan aldri være for sikker! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er usikker på kva som er praksisen her, men i utganspunktet så er det ikkje lov å gjere opptak av samtaler utan at begge partar veit om det. I utganspunktet ville eg vært forsiktig med å poste MSN loggar på nett utan å sensurere nick/e-mail. Om ein MSN chat er underforstått at den blir logga og at ein ikkje kan regne med at samtalen er privat får være opp til ein jurist å avgjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå