Bebeluv Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Square-Enix has revealed the first image of the limited edition Final Fantasy VII PS3. Pictured on the right, you'll see the Final Fantasy VII style PS3. Dubbed 'Cloud Black', this PS3 will come individually numbered and packaged with a Blu-ray version of Final Fantasy VII: Advent Children Complete. Of course, the real appeal of getting Advent Children Complete on Blu-ray is the Final Fantasy XIII demo. Oddly enough, Advent Children will have the option of English voices, but it'll lack the option for English subtitles if watching in Japanese. Also, the Final Fantasy XIII demo will not feature English subtitles or voice work. Too bad. Complete package details: * "Cloud Black" HDD 160GB PS3 * Final Fantasy XIII Trail Version Set (FFXIII demo) * Final Fantasy VII: Advent Children Complete Blu-ray disc The Cloud Black PS3 will come with a 160GB HDD and release on April 16th for 49,980 yen ($550 give or take a bit). No word on an oversea release, though. Kilde Ja, emnetittel er litt kjip Endret 20. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Et øyeblikk der trodde jeg jeg hadde en grunn til å kjøpe PS3, men så var det bare dårlig emnetittel Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tipper denne bundelen vil bli den best selgende bundelen i Japan til nå. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Rett før jeg hoppet i taket, men så leste jeg innleget. Kanskje du burde bytte på emnetittelen? Selv om denne bundelen ser fantastisk ut! Kunne godt hatt Final Fantasy VII: Advent Children på Blue-ray! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Rett før jeg hoppet i taket, men så leste jeg innleget. Kanskje du burde bytte på emnetittelen? Selv om denne bundelen ser fantastisk ut! Kunne godt hatt Final Fantasy VII: Advent Children på Blue-ray! Garantert at jeg importerer denne, Advent Children altså. Er faktisk engelsk tale mener jeg å ha lest. Final Fantasy XIII er jo også greit å få Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hva faen er poenget med å lage sånne idiotiske emnetitler som det her, bebeluv? Å lansere én versjon med engelsk dub og én 7.1 TrueHD japanese uten engelsk subs er tafatt gjort av Square-Enix! Er vel bare til å vente til Sony distribuerer med jap dub og eng sub. EDIT: typo Endret 19. januar 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forhåndsbestilte nettop blu-ray discen med demo, selv om jeg synes square-enix kan dra et vist sted for å prise en blu-ray m/demo så høyt. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Dårlig gjort og ha en sånn tittel :S jaja skal ihvertfall kjøpe filmen(eller FFXIII demoen) , burde vel gå ann og legge til subtitles slik som man gjør til en vanlig film på pc ? Endret 20. januar 2009 av sidesprang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Forhåndsbestilte nettop blu-ray discen med demo, selv om jeg synes square-enix kan dra et vist sted for å prise en blu-ray m/demo så høyt. Hvor, og prisen på den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Nå har jeg da endret emnetittel Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Prisen for bare BD'n er 5900 yen, eller ca 450kr, PS3-bundle vil koste 50k yen, begge før MVA. BD kan forhåndsbestilles her til 70$: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-a7-49-en-70-384b.html Med frakt og MVA havner det på ca 670kr. Endret 20. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
virulence Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Urk, misvisende tittel. Kjente pulsen steg et par hakk der. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fantastisk pen PS3 da Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvor, og prisen på den? Bestilte den for $70 på play-asia som s-r-ex nevnte ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå