Rankiz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, jeg har et lite prosjekt som jeg driver med. Jeg skal lage en gjenstand med lukkefunksjon/lokk som ikke skal være større enn at du kan holde den i hånden. F.eks Brilleetui Godteribolle osv Men jeg kommer ikke på noen gode ideer. Noen som kommer på noen ideer, som ikke er alt for knakende vanskelig å lage? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tja, kan du ikke lage et etui til iPoden din da? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Treng du tips til ting å lage etui til, eller materiale å lage etuiet av? Ein nett liten sigarboks kjem aldri vekk, ei heller ein tannbørsteboks til du ei gong skal på tur. Glasfiber er fantastisk morosamt, men litt grisete å arbeide med. Tre og stål (gjerne i kombinasjon) er min personlege favoritt, å leike meg med. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Mange gode svar! Men tror ikke jeg har mulighet for å lage noe av glassfiber... Dette er "eksamens" oppgaven i kunst og håndtverk. Så noe som kanskje kan lages innenfor visse grenser på en ungdomskole? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gips er eit greit materiale, med mange moglegheiter for improvisasjon. Leire er og kjekt, men der krevs det brenning. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 snusboks, peanøtt eske(chips blir vel for stort) håper jeg bommer helt på hva du ser etter Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Påskeegg, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå