Gjest -anonym-14-år-gammel-gutt- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hei! jeg er en gutt på 14 år. hjemme hos meg er det alltid folksomt, og har ikke lås på døra til rommet mitt. Problemet er at jeg sjeldent finner en anledning til å runke. jeg vil helst ikke gjøre det midt på natta, siden jeg går på skole. Noen tips, anyone? Har noen andre det samme problemet? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tipper dere har lås på doen? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lær deg å være stille. Øvelse gjør mester. Her på forumet er vi alle mestre. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dassen, dusjen, rommet under dyna når du skal "sove" (legg deg tidligere), når/hvis du er alene hjemme overalt. Si til foreldre og eventuelt andre personer som befinner seg i huset ditt at du trenger privatliv. Altså generelt sett, og be de banke på hvis det er noe de vil. Dermed har du litt privatliv på rommet ditt. Skaff lås på døre, bare stikk på en jernvareforhandler å kjøp en vanlig lås som man ofte bruker på kaninbur, garasjeporter o.l. Gjør susen. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Burde være så vanskelig å gjøre det etter at du har lagt deg, ved mindre du deler rom med noen da. Endret 19. januar 2009 av Proven Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Stikke ut i skauen? Kan kanskje bli litt kaldt i disse dager..? Dassen på skolen, kanskje? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 er ikke noe problem etterhvert blir du nesten lydløst og det går ganske kjapt så de i familien vil tro du bare var på do og bæsja øvelse gjør mester xD Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Sant det, er bare å øve litt. For å gjøre det fort er det bare å ligge med bena strukket rett ut (ikke bøyd i knærne) og stramme alle muskler fra livet og ned. Går mye fortere for meg da, ihvertfall Endret 19. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan jo si: Unnskyld jeg skal runke nå så ikke kom inn på rommet Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sant det, er bare å øve litt. For å gjøre det fort er det bare å ligge med bena strukket rett ut (ikke bøyd i knærne) og stramme alle muskler fra livet og ned. Går mye fortere for meg da, ihvertfall Ja, mokko har ett godt point det;D Vis du har lås bare lås døra. Eller viss du ikke har døre låst kan du jo ha tv på eller noe som det kan se ut som du ser på det, imens du holder på Kan jo si: Unnskyld jeg skal runke nå så ikke kom inn på rommet Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan jo si: Unnskyld jeg skal runke nå så ikke kom inn på rommet Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? Sluttet å forstyrre . Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gjør det før du legger deg? Si god natt til foreldrene dine, så går du på rommet ditt og hamrer løs. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 [Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? ] Ja hadde vært morsomt. Veit ikke, er vel bedre at gutten lærer seg å onanere på rommet enn i dusjen også videre xD. Hadde jeg vært far så hadde jeg sagt greit. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 [Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? ] Ja hadde vært morsomt. Veit ikke, er vel bedre at gutten lærer seg å onanere på rommet enn i dusjen også videre xD. Hadde jeg vært far så hadde jeg sagt greit. Hadde cell sakt greit og begynt og smile.. Er vell ikke helt normalt å si det men, men:D Men må vell legge meg nå... Får vell prøve og legge meg tidligere i dag, får jeg mere tid til stuff Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 [Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? ] Ja hadde vært morsomt. Veit ikke, er vel bedre at gutten lærer seg å onanere på rommet enn i dusjen også videre xD. Hadde jeg vært far så hadde jeg sagt greit. Hadde cell sakt greit og begynt og smile.. Er vell ikke helt normalt å si det men, men:D Men må vell legge meg nå... Får vell prøve og legge meg tidligere i dag, får jeg mere tid til stuff Husk å ikke kom i sengen så sovner du også kan du tenke deg selv hvordan det er i mogrgen tidlig. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 [Hadde vært morsomt og send ansiktsuttrykket til de da:D Men hva skulle de egentlig gjort? ] Ja hadde vært morsomt. Veit ikke, er vel bedre at gutten lærer seg å onanere på rommet enn i dusjen også videre xD. Hadde jeg vært far så hadde jeg sagt greit. Hadde cell sakt greit og begynt og smile.. Er vell ikke helt normalt å si det men, men:D Men må vell legge meg nå... Får vell prøve og legge meg tidligere i dag, får jeg mere tid til stuff Husk å ikke kom i sengen så sovner du også kan du tenke deg selv hvordan det er i mogrgen tidlig. Haha! Ja, been there:P Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 natta er vel antta for meg selv Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 i min familie har vi alltid vært oppmerksom på å opplyse hverandre om vi mastuberer osv. Derfor er det ingen problem å få privatlivet jeg fortjener. En typisk hverdag for meg er at jeg kommer hjem fra skolen, utslitt, så får jeg middag og sier at jeg tar meg en runk(vil da ikke bli forstyrret de neste 2 minuttene). Til kvelds sier jeg gjerne at folk må banke på døren for jeg skal ta meg en runk før jeg faller til søvn.. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, natta da. Men viss du er på rommet ditt en gang, så flyr det vell ikke folk in vært 10'ende minutt? Så burde jo få tid en eller annen gang i løpet av dagen:P Så populær danne tråden blei da:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg