Rankiz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, jeg har et lite prosjekt som jeg driver med. Jeg skal lage en gjenstand med lukkefunksjon/lokk som ikke skal være større enn at du kan holde den i hånden. F.eks Brilleetui Godteribolle osv Men jeg kommer ikke på noen gode ideer. Noen som kommer på noen ideer, som ikke er alt for knakende vanskelig å lage? Lenke til kommentar
gorida Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei, jeg har et lite prosjekt som jeg driver med.Jeg skal lage en gjenstand med lukkefunksjon/lokk som ikke skal være større enn at du kan holde den i hånden. F.eks Brilleetui Godteribolle osv Men jeg kommer ikke på noen gode ideer. Noen som kommer på noen ideer, som ikke er alt for knakende vanskelig å lage? hva skal den brukes til? i forbindelse med hva? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan skal du lage det? Tegning? 3D? Lenke til kommentar
kattis Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 tenker du ideer til design, eller ideer til hvordan denne gjenstanden skal være fysisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå