Gå til innhold

varm AMD!

Shotgun

Anbefalte innlegg

Prosessoren min har fått varmeproblemer. Har en Athlon 1333Mhz. Om det er varme som gjør at maskina mi er ustabil vet jeg ikke, men jeg har en misstanke...

Den blir ustabil når jeg spiller og belaster den. Aldri no`tull når kjærringa skriver brev med den... Temperaturen ligger på 52-53 grader. Er det for varmt?

Er takknemlig hvis noen har forslag. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Epox EP-8K7A hovedkort. MSI G4Ti4200-dt skjermkort. 256Mb ram DDR. SB1024Live lydkort. Har fjernet alle andre kort, sånn som nettverkskort, firewire kort osv. Makina er like ustabil som før.

Alle drivere er oppdatert. Men det må være varmen som gjør det (?) Når jeg tar av dekselet på "burken" blir det bedre. Da funker det greit, til en viss grad. Kanskje det kan være skjermkortet som svetter?

Lenke til kommentar

Det høres ut som om det er varmen som er problemet hvis det hjelper å ta av dekselet.. Skaff deg noen kabinettvifter (minst 2). Innsuget er lurt å plassere nederst i forkant av kabinettet, mens utblåsningen er lurt å ha høyt oppe i bakkant. Hvis ikke du har noen viftehull, er det stort sett rimelig enkelt å lage noen selv.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...