Gå til innhold

Mp3 spiller - Best lydkvalitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte meg nettopp en Sandisk Clip og er overasket i positiv forstand. Den ser ut som et leketøy, men høres svært bra ut. Har også byttet ut PortaPro'ene med et Sennheiser PX200 headsett, som er milevis bedre til samme prisen. Totalpakken her blir på litt over 1000-lappen.

8Gb, spiller Ogg, Flac, Wma og mp3, mikroskopisk størrelse, kan kontrolleres i lomma.

Om man absolutt vil kaste bort plass og penger på videofunksjon har Creative Zen X-Fi og Sony nwz-s.... bra lydkvalitet. Cowon D2 og U5 er vistnok hakket vassere, uten at jeg kan skryte av å ha testet dem personlig, men den ene er gigantisk og den andre har muligens kvalitetsproblemer.

Lenke til kommentar

D2 har nok grei størrelse ja. Ble overasket når jeg fingret med Sonys spillere etter bare å ha sett bilder på nett. Mer hendige enn man tror. Man blir bare litt skeptisk når man er vant med spillere som på størrelse med et armbåndsur...

Uansett, det viktigste er skikkelig headsett. Må velges ut i fra musikksmak, da det gir 90% av fargen til lydbildet, minst. Hører selv mye på techno og svartmetall, og har valgt Sennheiser-settet grunnet tørr bass og ren mellomtone (samt størrelse/pris). Om jeg setter på akustisk musikk høres det ut som om folkene sitter inni hodet mitt og spiller. Slitsom i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...