xpokerx Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hey! Er ute etter en Mp3 spiller med best lydkvalitet. Prisen burde ligge mellom 1k og 2k. Skal ha minst 8 GB med lagringsplass. Takk på forhånd Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvilke hodetelefoner har du? Skal du se film? Hvilket format(er) er musikk (og film) filene dine i? Radio? Spill? osv. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Best lydkvalitet. Da ville jeg investert i et bra headset og muligens en headsetforsterker. Alt etter hvor lommeboka sier stopp. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke prøvd ut ordentlig selv, men Cowon skal vist være kongen når det kommer til lydkvalitet. Som andre hinter til så hjelper det ikke med premium mp3-spiller hvis du hører på lavkvalitets-mp3 med billigørepropper. Cowon har støtte for FLAC btw! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når det gjelder lydkvaliteten er det 3 hovedting som spiller mest inn: -Lydkilde, altså mp3 spilleren -Format/filtype -Hodetelefoner. Noe som er sikkert er at det er god lydkvalitet i de nyeste Sansa spillerne og Cowone sine spillere. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg kjøpte meg nettopp en Sandisk Clip og er overasket i positiv forstand. Den ser ut som et leketøy, men høres svært bra ut. Har også byttet ut PortaPro'ene med et Sennheiser PX200 headsett, som er milevis bedre til samme prisen. Totalpakken her blir på litt over 1000-lappen. 8Gb, spiller Ogg, Flac, Wma og mp3, mikroskopisk størrelse, kan kontrolleres i lomma. Om man absolutt vil kaste bort plass og penger på videofunksjon har Creative Zen X-Fi og Sony nwz-s.... bra lydkvalitet. Cowon D2 og U5 er vistnok hakket vassere, uten at jeg kan skryte av å ha testet dem personlig, men den ene er gigantisk og den andre har muligens kvalitetsproblemer. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har selv D2 og anbefaler den på det varmeste. God lyd, bredt støtte av formater, bra EQ, lange battertid, FLASH Lite player og mer. ALLE tror den er giganstisk men den er litt mindre enn håndflaten min Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 D2 har nok grei størrelse ja. Ble overasket når jeg fingret med Sonys spillere etter bare å ha sett bilder på nett. Mer hendige enn man tror. Man blir bare litt skeptisk når man er vant med spillere som på størrelse med et armbåndsur... Uansett, det viktigste er skikkelig headsett. Må velges ut i fra musikksmak, da det gir 90% av fargen til lydbildet, minst. Hører selv mye på techno og svartmetall, og har valgt Sennheiser-settet grunnet tørr bass og ren mellomtone (samt størrelse/pris). Om jeg setter på akustisk musikk høres det ut som om folkene sitter inni hodet mitt og spiller. Slitsom i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå