Gå til innhold

Tåpeligste Musikk-Video

Barry White

Anbefalte innlegg

Den desidert verste er den Tennis-videoen.. Jeg blir kvalm.
Tennis videoen? Der to deilige damer spiller tennis mens en kjerring med solbriller synger noe? Sånn trance greie?

neineinei.... han prater seff om Victoria Silverstedt med "Rock Steady Love"... Se min tidligere post for utdrag av teksten :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tennis videoen? Der to deilige damer spiller tennis mens en kjerring med solbriller synger noe? Sånn trance greie?

neineinei.... han prater seff om Victoria Silverstedt med "Rock Steady Love"... Se min tidligere post for utdrag av teksten :roll:

NEI NEI NEI! Gruppen Tennis! Den norske pop-gruppen!! De er sikkert fra Bergen, elns... :roll:

Lenke til kommentar

NEI NEI NEI! Gruppen Tennis! Den norske pop-gruppen!! De er sikkert fra Bergen, elns... :roll:

:lol: uff da.. høres ikke noe bedre ut ihvertfall... :roll:

Lenke til kommentar

Den der bigbrother låten.. en kjerring som står og leker taekwondo-kinamann med et utstrekking av et bein i ny og ne. Eller ser vi stort sett et nærbilde av trynet hennes.. neppe noe stortalent den som har laget den videoen spør du meg

Lenke til kommentar

hvis du synes boy george har dårlige videor har du tydeligvis ikke sett så mange dårlige videor. når den oversminka transvestitten tar sine avanserte dansesteg shaker hjertet mitt ganske hardt!! ikke mobb boy george :evil:

den dårligste videoen jeg har sett må nok være soft cell - tainted love eller muligens den til crash test dummies!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

David Pedersen me "Wild at heart" må være historiens latterligste rockvideo ... rocker som ultra lame versjon av Metallica og synger som britney med en liten twist av rosa helikopter rock .... Ps gutten har ikke smak gjør d me hva som helst (fakta) :lol: jo styggere jo bedre... Maken te fjortiss ska du lete lenge etter :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...