Gå til innhold

Tåpeligste Musikk-Video

Barry White

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å fpå sagt det så HATER! jeg følgende:

Utadæsjælopplevelse

Rosa Helipoter

Ketshup sangen

Topic:

Jeg har sett temmelig mange lame videoer fra elektronika band som bare er i masse rare farger laget på data. Det er sjukt. Selv hater jeg sånn musikk også. Etter man har sett slike videoer er selv boy george og george michael "bra", men george med sin ourside fikk meg til å brekke meg. Masse homoer stå å kline er liksom ikke helt godt å se på-

Lenke til kommentar
Robbie Williams - Feel

Den handler jo om akkurat 0. Rir litt hest, kjører litt scooter, bader litt. For en deig...

Hehe..virker som et sånn "nå skal jeg jammen meg appelere til USA"-tilfelle..hest, bil og alt amerikansk.

Utadæsjælopplevelse suger noe hinsides (både video og sang)

Ellers så vil jeg nominere alle eventuelt fremtidige Heidi Hauge videoer...

Lenke til kommentar

Ok, i dag så jeg den absolutt mest usaklige musikkvideo noensinne på ZTV Norge. (Ja, tilogmed mer usaklig enn The Avalanches - Frontier Psychiatrist)

Syntax Erbs - I Don't Believe, tror jeg den het. En svart person med afro sitter og "headbanger" mens han ser på TV elns at gamlinger danser disko... Det var stort sett hele handlingen.

Sikkert ment som å være usaklig også, men det får da være måte på!

:shrug:

Lenke til kommentar

Alle eurodance-videoene fra begynnelsen av 90-tallet er jo ytterst tåpelige, de med ei dame som synger og en fyr som rapper.

Eksempler er 2 Unlimited, Culture Club, Captain Hollywood Project, Snap, osv.

Ellers er jo videoen til "Breaking The Law" med Judas Priest sinnsykt bra, spesielt når de rocker så hardt at bankhvelvet åpner seg.

Lenke til kommentar
Bare for å fpå sagt det så HATER! jeg følgende:

Utadæsjælopplevelse

Rosa Helipoter

Ketshup sangen

-

Er så enig, er så enig.

Favoritt musikk er: P.O.D, Pain, Pantera, Ministry, Propellerheads og Yello. :woot:

Rar smak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...