Barry White Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva syns du er den mest tåpelige musikk videon? Personlig synes jeg Boy George med Karma Chamilia tar kaka Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Bra thread :smile: Synes Pet Shop Boys' sine er av svært laber kvalitet. Dessuten er Radioheads "No Surprises" mer plagsom enn den er genial.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Må være den lego musikk video med noen rocke idioter. De fleste rockevideone irriterer meg men noen er jo brae som f.eks blackhole sun eller noe. Finns noen få kule altså. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 alle Hip-Hop musikkvideoer laget etter 1986 er latterlige ... bare dyre biler og damer .. (og nå for å forsvare de litt) noen av 2Pac sine musikk videoer var ganske bra .. og EMinem sin "Stan" var bra.. men ellers er de RØVA! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Get your freak on av hu der Elliot-dama. Videoen var bare dritt....kan ha noe med at sangen pyton også da Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva syns du er den mest tåpelige musikk videon? Personlig synes jeg Boy George med Karma Chamilia tar kaka Åh - du mener Karma Chameleon...? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 rosa helikopter tar kaka i musikk kategorien Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Alle musikkvideoer som har med Justin Timberlake å gjøre hater jeg! Takler ikke den fyren Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Roy Orbison - Oh pretty woman..... + fleste fløtepus band sine videor og patetiske pul meg videoer ala britney spears sine.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 alle Hip-Hop musikkvideoer laget etter 1986 er latterlige ... bare dyre biler og damer .. Se videoene til Busta Rhymes og ikke minst Lil' Kim. og EMinem sin "Stan" var bra.. Bwahahahaha. Videoene til Chrystyna Aguilerlajgwhatever og Shitney Queers tar for det meste kaken i møkkavideokategorien. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 men ellers er de RØVA! :o ok.. Jeg vil iallefall si at the ketchup song (eller hva den nå heter) er både den styggeste låten og videoen EVER... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg så en gang en musikk video av Victoria Silverstedt der hun stod å viste frem og vrikka på kroppen sin mens hun av og til "sang" noen ord innimellom all den driiit dårlige tekno musikken. Skikkelig patetisk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg vil iallefall si at the ketchup song (eller hva den nå heter) er både den styggeste låten og videoen EVER... Den har jeg heldigvis ikke sett. Oh joy! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Må være den lego musikk video med noen rocke idioter.De fleste rockevideone irriterer meg men noen er jo brae som f.eks blackhole sun eller noe. Finns noen få kule altså. Hæ, å si at The white stripes har tidenes dårligste video er vel å gå litt langt.. Men, hvis man vil se en dårlig, mainstream og kjedelig video er det bare å slå på MTV.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg så en gang en musikk video av Victoria Silverstedt der hun stod å viste frem og vrikka på kroppen sin mens hun av og til "sang" noen ord innimellom all den driiit dårlige tekno musikken. Skikkelig patetisk AMEN! Teksten gikk sånn (vanskelig å glemme ): "Hello hey, whats your name? I need to know, cause i've found you my mysterious booooy! Heeelloo hey, don't go awayyy, Cause i love you babyyy!" OsvOsv ---> hehe kunne hele teksten utenatt :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Må vel bli en av disse boyband musikkvideoene.. Dem står bare og synger inn i kameraet og prøver å se så søt ut som mulig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 OjOj! glemte Victoria Silverstedts "hit" #2 : "I don't care what they say, ahaa, i love you anyway, aha, no matter what they say we've got a rock steady loove!" Uffameg, sitter og ser igjennom videoene nå... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 OjOj! glemte Victoria Silverstedts "hit" #2 : "I don't care what they say, ahaa, i love you anyway, aha, no matter what they say we've got a rock steady loove!" Uffameg, sitter og ser igjennom videoene nå... lol skikkelig elendig Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Prince - Kiss må være den værste jeg noen gang har sett litt funky låt though Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Las Ketchup - The Ketchup song, takler ike det de gjør med armene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå