hernil Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har hatt en fantastisk dag i Hafjell i dag! I går kveld ble avgjørelsen om at skolen skulle skulkes tatt og mentale forberedelser mot dagens herlighet ble satt i gang. Skolen ble nedprioritert for en gangs skyld og skulkingen av to økter midt i influensasesongen føltes ikke akkurat så tung ut akkurat i dag. 10:30 var vi på løypene og møttes av det herligste syn på lenge, 30-40cm nysnø lå urørt i løypene og bare ventet på å bli kjørt på. Det var ingen tvil om hva som skulle velges i dag da snowboard helt klart er det ultimate våpen i løssnø. Skiene måtte idag vike. Selv om det til tider føltes som å være i København (har danskene ferie for tiden eller?) var det så godt som ingen å spore i løypene, bare en og annen entusiast som i likhet med oss grep sjansen da den bød seg. Å kjenne hele Hafjell ut og inn gjorde seg godt i dag og vi kunne nyte urørte løyper helt til stengetid. Blanke skogsløyper uten folk, drop fra små stup og smågraber fra snøskavler. Finnes det bedre følelse enn å flyte oppå nysnøen med brettet? Til og med fall er en herlig følelse med sånn snø! Jammen var vi ikke så heldige å få litt sol også, dagen var fullbyrdet. Dette var nok sesongens beste dag (i det minste så langt, mye kan skje). Er fortsatt i en slags rus og vurderer å flytte til en eller annen alpestasjon og gjøre dette fulltid. Vel vel, i morgen er det skole igjen, tilbake til hverdagens kjas og mas, men tro meg en sånn dag i ny og ne er nok en nødvendighet for sjelen. Gud så deilig! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hørtes jævlig deilig ut, tror nesten jeg også må ta fram snowboardet snart . Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis du har muligheten anbefales det virkelig virkelig å ta en avstikker til skiløypene en dag du har muligheten. Selv om det blir flere folk og fortere oppkjørt i helga er det likevel verdt det! Artikkel om føret de siste dagene. Jeg går tydeligvis under betegnelsen "pudderhund" og er godt fornøyd med det. Var hardt å sitte på skolebenken og se ut på snøen som kom med vissheten om at jeg ikke kan komme meg ut før til Lørdag igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå