Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 lurte på om noen visste hvor man kan kjøpe såkalte engangs vaginaer? var en man fylte opp med varmt vann elns, tror de hadde en nettside og. mener og at navnet var noe som "Wendys wonder" elns. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I filmen Fatso var jo et produkt ved navn FleshLight behørig omtalt, og det har de sikkert på kondomeriet e.l. Den er sikkert hudfarget, men om dette gjør det helt store i forhold til realismen kan jeg aldri tro. Om den skal være engangs eller ikke velger du forsåvidt selv... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I filmen Fatso var jo et produkt ved navn FleshLight behørig omtalt, og det har de sikkert på kondomeriet e.l. Den er sikkert hudfarget, men om dette gjør det helt store i forhold til realismen kan jeg aldri tro. Om den skal være engangs eller ikke velger du forsåvidt selv... tenkte ikke på flashlight, men noe lignende denne: http://www.lekkos.no/product_info.php?prod...amp;from=kelkoo Bare annet navn Lenke til kommentar
fgr Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 haha nekter å tro at den der er noe særlig :!: Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva er galt med den i linken du postet? Virka jo som et greit alternativ den. Forøvrig kan det nevnes at de selges i de fleste lekebutikker, eneste forskjellen er at de er litt mindre og vannet inneholder som oftest glitter, de kommer også i mange interessante farger Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Joda, men den jeg tenkte på var litt mer anonym etter bruk liksom Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kommer vel litt an på hva du mener med anonym. De er jo engangs hvis jeg har forstått det riktig, og tenker du da at folk som eventuelt går igjennom søppelet ditt ikke skal greie å tenke seg til hva det er? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nettopp De som eide produktet, hadde nemlig laget en løsning for hvordan man skulle få det til og være så anonymt som mulig. Det ville sett ut som noe helt vanlig plast, kanskje en plast pose eller noe. Virkelig ingen som har peiling på hvor jeg finner? Er ikke mange butikker som selger det her i Norge. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nettopp De som eide produktet, hadde nemlig laget en løsning for hvordan man skulle få det til og være så anonymt som mulig. Det ville sett ut som noe helt vanlig plast, kanskje en plast pose eller noe. Virkelig ingen som har peiling på hvor jeg finner? Er ikke mange butikker som selger det her i Norge. Er vel bare å gjemme ting litt bedre . Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er vel strengt tatt ikke noe problem hvis du bare legger de i en plastpose etter bruk (før du hiver dem i søppelet), men du får gjøre som du vil, for meg virker det bare som mye stress Endret 23. januar 2009 av Burlis Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kjøp en lighter og tennveske å brenn søppla Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Trodde denne tråden handlet om "Englands vagina", og måtte ta en tur inn og se hva som mentes med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg