Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Engangs vagina hudfarget

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

lurte på om noen visste hvor man kan kjøpe såkalte engangs vaginaer? var en man fylte opp med varmt vann elns, tror de hadde en nettside og. mener og at navnet var noe som "Wendys wonder" elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I filmen Fatso var jo et produkt ved navn FleshLight behørig omtalt, og det har de sikkert på kondomeriet e.l. Den er sikkert hudfarget, men om dette gjør det helt store i forhold til realismen kan jeg aldri tro. Om den skal være engangs eller ikke velger du forsåvidt selv...

Lenke til kommentar
I filmen Fatso var jo et produkt ved navn FleshLight behørig omtalt, og det har de sikkert på kondomeriet e.l. Den er sikkert hudfarget, men om dette gjør det helt store i forhold til realismen kan jeg aldri tro. Om den skal være engangs eller ikke velger du forsåvidt selv...

tenkte ikke på flashlight, men noe lignende denne: http://www.lekkos.no/product_info.php?prod...amp;from=kelkoo

Bare annet navn

Lenke til kommentar

Hva er galt med den i linken du postet? Virka jo som et greit alternativ den.

Forøvrig kan det nevnes at de selges i de fleste lekebutikker, eneste forskjellen er at de er litt mindre og vannet inneholder som oftest glitter, de kommer også i mange interessante farger :)

Lenke til kommentar

Nettopp :) De som eide produktet, hadde nemlig laget en løsning for hvordan man skulle få det til og være så anonymt som mulig. Det ville sett ut som noe helt vanlig plast, kanskje en plast pose eller noe. Virkelig ingen som har peiling på hvor jeg finner? Er ikke mange butikker som selger det her i Norge.

Lenke til kommentar
Nettopp :) De som eide produktet, hadde nemlig laget en løsning for hvordan man skulle få det til og være så anonymt som mulig. Det ville sett ut som noe helt vanlig plast, kanskje en plast pose eller noe. Virkelig ingen som har peiling på hvor jeg finner? Er ikke mange butikker som selger det her i Norge.

Er vel bare å gjemme ting litt bedre ;) .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...