Gå til innhold

logitech MX700 driverne

Anbefalte innlegg

når jeg fikk MX700 i november, la jeg inn driverne... Gaming ble helt umulig med disse driverne, det var bare 1,2 museknappen som funka i gaming, tilogmed scrollwheelen funka dårlig, sletting av disse driverne viste seg til å være nesten umulig... "heldigvis" måtte jeg legge inn hele datan på ny, og bestemte meg for å ikke legge inn driverne, det var i desember.

Begynte å lure på om jeg skulle gidde å legge inn nye driverne, hvis det finnes? noen som har disse, som kan utale seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har også MX700, og har etter å ha prøvd Logitech's drivere konkludert med at det funker best uten...

Den eneste knappen som ikke "virker" er den "skifte program" knappen ved LED'en på musa.

Merker også betraktelig bedre musytelse når jeg benytter USB i stedet for PS2(tips). Ingen lagging med USB.

Jeg er knallfornøyd med musa på alle mulige måter, og den er verdt alle pengene!

Lenke til kommentar

Har selv mx700 musa og sleit litt med di samme problemene som du beskriver. Spesielt scrollwhell fungerte ikke i diverse spill.

Men har nå oppdatert med di siste driverne til logitech og alt fungerer som det skal. Bruker ps2 porten uten noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...