FpsStu Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 når jeg fikk MX700 i november, la jeg inn driverne... Gaming ble helt umulig med disse driverne, det var bare 1,2 museknappen som funka i gaming, tilogmed scrollwheelen funka dårlig, sletting av disse driverne viste seg til å være nesten umulig... "heldigvis" måtte jeg legge inn hele datan på ny, og bestemte meg for å ikke legge inn driverne, det var i desember. Begynte å lure på om jeg skulle gidde å legge inn nye driverne, hvis det finnes? noen som har disse, som kan utale seg? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg bruker de nyeste driverne fra www.logitech.com Funker bra hos meg. Har mx700 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei! Jeg har også MX700, og har etter å ha prøvd Logitech's drivere konkludert med at det funker best uten... Den eneste knappen som ikke "virker" er den "skifte program" knappen ved LED'en på musa. Merker også betraktelig bedre musytelse når jeg benytter USB i stedet for PS2(tips). Ingen lagging med USB. Jeg er knallfornøyd med musa på alle mulige måter, og den er verdt alle pengene! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ja mx700 ja. Det er en god mus det, har den selv. Jeg fant også fort ut at kunsten med driverne er å ikke legge dem inn i det hele tatt, og Bruk usb porten. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 La oss IKKE innstallere driverene til Logitech. Har bare dårlige erferinger med de !! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 samme her...logitech mus drivere er pyton...glimrende hw, men software svikter...fint da at MS sine fungerer iallefall Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har selv mx700 musa og sleit litt med di samme problemene som du beskriver. Spesielt scrollwhell fungerte ikke i diverse spill. Men har nå oppdatert med di siste driverne til logitech og alt fungerer som det skal. Bruker ps2 porten uten noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå