qollies Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er 15 år og har dessverre dårlig rygg. Godt mulig fordi jeg ikke drikker melk. Ligger i slekta... men for å komme til saken. Er det noen som vet hvordan jeg trener opp ryggen min? nevn ulike øvelser, istedenfor å gå til fysioteraput vil jeg heller trene meg opp selv. Kom gjerne med bilder/tegninger som viser hvordan en gjør øvelsene også. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er 15 år og har dessverre dårlig rygg. Godt mulig fordi jeg ikke drikker melk. Ligger i slekta... men for å komme til saken. Er det noen som vet hvordan jeg trener opp ryggen min? nevn ulike øvelser, istedenfor å gå til fysioteraput vil jeg heller trene meg opp selv. Kom gjerne med bilder/tegninger som viser hvordan en gjør øvelsene også. svømming skal vel være bra ? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gå til fysio, han/hun vil gi deg bra øvelser som er tilpassa DEG og ditt ryggproblem Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gå til fysio, han/hun vil gi deg bra øvelser som er tilpassa DEG og ditt ryggproblem Enig her ass Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du kan svømme eller Fyll opp musikk på Ipoden og finn fram skia, og komme deg ut Lenke til kommentar
qollies Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Takk for alle svar, som sagt kommer jeg ikke til å gå til fysio, kan heller ikke gå på ski, bor på vestlandet, skal jo ta meg en dagstur til fjellet om ikke så lenge da men skal begynne på badminton, og ro litt med romaskin. Så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå