brutal_mann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du sier du kastet bort en del av livet ditt på Wow.Jeg er en aktiv spiller selv, jeg klarer fint å kombinere jobb, wow, venner og dame. Men jeg har fremdeles en enorm spilletid i forhold til mange. Lær å kombinere. Det funker fint for meg. Aldri fortell en alkoholiker at ett glas går fint Det gjør nemlig ikke det TS bør fortsette på sin sti med et spillfritt liv Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du sier du kastet bort en del av livet ditt på Wow.Jeg er en aktiv spiller selv, jeg klarer fint å kombinere jobb, wow, venner og dame. Men jeg har fremdeles en enorm spilletid i forhold til mange. Lær å kombinere. Det funker fint for meg. Aldri fortell en alkoholiker at ett glas går fint Det gjør nemlig ikke det TS bør fortsette på sin sti med et spillfritt liv Sant, så sant. Er vel heller det at jeg lærte å kombinere dette fra starten av. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, jeg skjønner hva du mener og jeg tar det til meg og det går stadig oppover. Jeg trener med en eller flere kamerater av meg 3 ganger i uka, og spiller også tennis med ålreite folk 1 gang i uka så de dagene jeg gjør det er det jo bankers! men jeg har hatt litt problemer med og bestemme meg for ting på forhånd; rett og slett fordi jeg tidligere har hatt all den tida i verden.. ergo; jeg trenger og forstå at jeg må planlegge i tide for og fylle disse 'tomrommene' jeg nå har, og jeg forstår at et velutviklet ungt mennesker i min alder kan og bør planlegge tida si, sånn at man får gjort det man skal .. jeg merker det allerede de dagene jeg trener og har lekser at jeg ikke har tid til stort annet.. så det er vel der 'feilen' ligger. angående facebook; ja jeg er der og har vært der en stund; og det er vel det som er problemet. hadde vært litt annerledes om jeg joina facebook nå og fikk den velkomsten hvis du skjønner ? : p og en annen ting; jeg tror kanskje jeg er litt for passiv i forhold til folk jeg blir kjent med, jeg får mange venner og folk som liker meg, men det er sjelden jeg finner på noe med dem utenom skoletid/trening. Mulig jeg må bli mere aktiv, men en annen ting jeg lurer på er: jeg har fått denne kommentaren ganske ofte når jeg er pågåened og prøver å få til og gjøre noe med noen så sier de 'jeg har ikke tid' eller 'jeg har allerede de vennene jeg trenger, men du virka koselig da' eller noe der omkring.. det aner meg også at ungdomsmiljøet her jeg bor er veldig satt da jeg kan se klare 'gjeng' dannelser, og da jeg ikke er med i noen av disee faller jeg fort utenfor.. men for all del, bra feedback og jeg jobber med saken! hold det gående og takke for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du sier du kastet bort en del av livet ditt på Wow.Jeg er en aktiv spiller selv, jeg klarer fint å kombinere jobb, wow, venner og dame. Men jeg har fremdeles en enorm spilletid i forhold til mange. Lær å kombinere. Det funker fint for meg. Aldri fortell en alkoholiker at ett glas går fint Det gjør nemlig ikke det TS bør fortsette på sin sti med et spillfritt liv Sant, så sant. Er vel heller det at jeg lærte å kombinere dette fra starten av. Å gå tilbake til spillet er uaktuellt, jeg har en relativt addiktiv personlighet; jeg blir fort opphengt i noe og når jeg først blir det fullfører jeg det no matter what, samme hvor mye det koster, ergo vill det være umulig for meg og spille kun 1-2 timer hver dag eller hva faen for tid jeg har til og fylle med tull atm da lysten for og spille mye mer garantert vill by seg. desutten har jeg allerede solgt kontoen min og jeg hater og levle, så den døra er stengt for lengst. og som det sies her; ja jeg har et bedre spillfritt liv, og livet mitt er på vei oppover, jeg bare lurer på hva som skal til for og ta enda et 7 mils steg. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Når jeg kom inn på skole i et annet fylke fikk jeg adresseendring osv. tilsendt i posten, så måtte bare fylle ut skjemaet, så var det greit. Ikke noe stress, egentlig. Så det du sier er; bare søk på skolet i et annet fylke som om du søker vanlig?, og kommer du inn så er det bare og flytte og omadressere? Jepp. Slik det funket for meg i alle fall. Bor i Rogaland, søkte skole i Vest-Agder. Eneste jeg fikk var skolepapirer og papirer for omadressering. På omadresseringsarket sto det noe a-la "Vi har registrert at du har blitt tatt inn på en skole utenfor din kommune, vennligst fyll ut og returner følgende skjema". Så ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå