Glasscola2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! I disse dager er det noen i Stavanger som arrangerer "ungkarskvinnene", altså en vennegjeng på fire hvor du kan velge en å gå på date med. Jeg er venn med to av dem, og tenkte derfor å finne på noe med en av dem jeg kjenner fra før og en jeg ikke kjenner. Det som er problemet er at jeg er fattig. Sånn, jævla fattig. Så jeg lurer på om noen har noen originale idéer, plasser eller aktiviteter som ikke er så alt for dyre! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ake også en billig middag hos deg . Endret 19. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ake også en billig middag hos deg . Ake i Stavanger?!? Må bli på kjelke med potonger på det Bergen und Stavanger... same weather Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ake også en billig middag hos deg . Ake i Stavanger?!? Må bli på kjelke med potonger på det Bergen und Stavanger... same weather Aldri vært i Stavanger . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skøyter kombinert med en romantisk middag etterpå. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gå en tur? Se på blomster i parken? (eh, litt feil årstid ). Skitur i marka, er garantert ett område i nærheten hvor folk drar til for å gå på ski og lignende. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er visst flere her som tror det er snø og minusgrader i Stavanger for tiden. Det stemmer ikke, er flere timer i bil til nærmeste snøflekk Du kan jo - gå en tur rundt Mosvannet / Stokkavannet og mate fuglene - dra opp til Byhaugen / Ullandhaugstårnet / Vålandstårnet og se på utsikten Etterpå tar du henne med deg hjem til deg og lager en god, men billig middag. Husk å ha starinlys på bordet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Etterpå tar du henne med deg hjem til deg og lager en god, men billig middag. Husk å ha starinlys på bordet. Billig stearinlys finner du på Rema 1000, 20 kroner for 100 stk . Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 wok er billig å lage, jææææævla godt også om jeg får legge til .. Her er oppskrifta på wok-middagen: Først trenger du wok-blandingen med grønnsakene, denne finner du i frysedisken på rema1000. Denne koster 30kr (500 gram). Du kan eventuellt kjøpe to pakker.. Det finnes flere varianter, classic, thai, chinese, lotus osv osv. Så kjøper du en god woksaus som heter "chop suey" til 10-15 kr. Den er i en blå pakning. Så velger du ut hvilket kjøtt du skal bruke til, jeg ville ha gått for svinekjøtt eller kylling(filet). Nå trenger du bare å velge om du skal lage woken med nudler eller ris. Om du velger ris, noe du bør gjøre, bør du velge enten jasminris eller basmatiris. Så kjøper du noe å drikke, cola f.eks. Det funker -alltid-. Hør på meg, fordi jeg har peiling. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fy faen margaas, nå fikk jeg lyst på wok. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kakao-date. Enkelt, billig og sweet ice breaker. Kan seff følges opp med middag hjemme hos deg;) Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fy faen margaas, nå fikk jeg lyst på wok. Akkurat det er forståelig "MrVegard" Kakao-date. Enkelt, billig og sweet ice breaker. Kan seff følges opp med middag hjemme hos deg;) Og middagen skal selvsagt bestå av: Wok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå