Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Perfekt og billig date!?

Anbefalte innlegg

Hei!

I disse dager er det noen i Stavanger som arrangerer "ungkarskvinnene", altså en vennegjeng på fire hvor du kan velge en å gå på date med.

Jeg er venn med to av dem, og tenkte derfor å finne på noe med en av dem jeg kjenner fra før og en jeg ikke kjenner. Det som er problemet er at jeg er fattig. Sånn, jævla fattig. Så jeg lurer på om noen har noen originale idéer, plasser eller aktiviteter som ikke er så alt for dyre! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er visst flere her som tror det er snø og minusgrader i Stavanger for tiden. Det stemmer ikke, er flere timer i bil til nærmeste snøflekk :p

Du kan jo

- gå en tur rundt Mosvannet / Stokkavannet og mate fuglene

- dra opp til Byhaugen / Ullandhaugstårnet / Vålandstårnet og se på utsikten

Etterpå tar du henne med deg hjem til deg og lager en god, men billig middag. Husk å ha starinlys på bordet.

Lenke til kommentar

wok er billig å lage, jææææævla godt også om jeg får legge til .. ;)

Her er oppskrifta på wok-middagen:

Først trenger du wok-blandingen med grønnsakene, denne finner du i frysedisken på rema1000. Denne koster 30kr (500 gram). Du kan eventuellt kjøpe to pakker.. Det finnes flere varianter, classic, thai, chinese, lotus osv osv.

Så kjøper du en god woksaus som heter "chop suey" til 10-15 kr. Den er i en blå pakning.

Så velger du ut hvilket kjøtt du skal bruke til, jeg ville ha gått for svinekjøtt eller kylling(filet).

Nå trenger du bare å velge om du skal lage woken med nudler eller ris. Om du velger ris, noe du bør gjøre, bør du velge enten jasminris eller basmatiris.

Så kjøper du noe å drikke, cola f.eks. Det funker -alltid-. :cool:

Hør på meg, fordi jeg har peiling. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...