JFM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei. Som de aller fleste av oss vet så står det på all tobakk du kjøper i norge at det er helsefarlig. Men nå tenker jeg spesielt på "Røyking dreper". Gjør den det? Man kan vel ikke dø av å røyke? Og nei, jeg røyker ikke og har ikke planer om å begynne heller Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan dø av kreften man kan få, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eller Kolsen man kan pådra seg. Evt av hjerte-karsykdommer som blodpropp etc. Er ikke for moro skyld det er helsefarlige meldinger på røykpakkene. Men tenker du på om selve røyken vil drepe deg, er vel svaret nei. Det er konsekvensene av røykingen som vil drepe deg! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan dø av kreften man kan få, ja. Du kan dø av å spise Ekstra også! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Slutt og spis om man er redd for kreft. Jeg røyker ikke selv, og ser ikke noe poeng med å starte. Dårlig ånde, gule tenner, og alt det tullet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er vel ikke så lurt å slutte og spise for å unngå døden heller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Neida, men alt i verden nå blir jo tatt som kreftfremkallende. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skjønner hva du sier, men risikoen når det gjelder røyking er bevist ganske mange ganger i forhold til salami/ost/havregryn som blir oppslag i avisene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Selvfølgelig http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=550467 Frister ikke så veldig å røyke når jeg ser slike bilder. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De ville jo ikke skrevet på alle tobakkspakkene i Norge at man kunne dø av det, om det var feil informasjon. Siden tobakksvarer inneholder nikotin og niktoin er avhengighetsskapende + at det fremkaller kreft. Det er vitenskapelig og fysisk bevist at det fremkaller kreft, og 7 av 10 med kreft dør av kreften. Dessuten kan du dø av den andre sykdommen "kols" som du sikker har hørt om. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Røyking forkorter jo livet, men det værste er vel den ufattelig dårlige livskvaliteten mange sliter med som følge av røyking. For ikke å snakke om alle helseproblemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå