96 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har to pcer tilkoblet en D-Link DI-524 og det har funka strålanes lenge. Plutselit en dag kom jeg ikke på internett. Men lokalt nett virker fint. Vist jeg kobler modemet rett i pcen kommer jeg på internett. Men må ha satt lokal aerea connection til å få ip automatisk. Før hadde jeg fast ip på begge pcene. Er det noen instillinger i routeren som kanskje kan ha kødda seg til? Eller tyder det på defekt router? Finnes det noen trix for og sjekke om routeren er ok? Noen som har peiling på dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sjekk om routeren er innstilt med DHCP, og restart den ved å ta strømmen i 30 sek. Lenke til kommentar
96 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Den er innstilt med DHCP, og dynamik ip. Men funker ikke. Hjelp!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan jo resette den, sjekke om du har nyeste firmware og sette den opp pånytt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvilken internett leverandør har du ?? GET feks, har MAC låsing på modemet. Prøv og resette modemet, ta ut strømmen, la det stå uten strøm en time, sjekk at kabel går fra modem til router WAN port før du kobler til strømmen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå