Oxygen 07-12 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Er det VGA eller DVI for spill med nyeste skjerm og skjermkort i disse dager? Skal ikke koble til noe Blue-Ray eller noe sånt for HDMI. Endret 19. januar 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 VGA kablen sender lyd og bilde analogt og VGI sender lyd og bilde digitalt og skal være det beste etter det jeg har hørt, men tror ikke at du merker stor forskjell. jeg ble anbefalt å kjøre VGI og jeg merka ikke så stor forskjell... Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 vil tro at DVI er bedre, i og med at det er nyere. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 vil tro at DVI er bedre, i og med at det er nyere. Ekspertene mener at det skal være bedre, for det sender digitale sendinger for lyd og bilde. men vga sender det bare analogt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Uansett så får man vel DVI med alle nye skjermkort ser det ut som så da er ikke det noe å tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå