Gå til innhold

Dell SP2309W - Er dette drømmeskjermen jeg leter etter?

Oxygen 07-12

Anbefalte innlegg

Hovedsaklig bruk er spill, surfing og tv-serie titting.

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...&sku=193751

"Banebrytende dynamisk kontrastforhold – kontrastforholdet på 80 000:1 (maks.) er høyere enn det sammenlignbare produkter kan vise til, og gir dramatiske effekter og flotte detaljer."

80000?? 90% andre jeg ser på ligger på 1000:1.

"TrueLifeTM – gir større effekt av kontrast, farge og skarphet, slik at bildene ser utrolig flotte ut."

TrueLife vet jeg ikke hva er. Noen som har erfaring og kan si om det er mye å få ut av dette?

"Superrask responstid på to millisekunder (vanlig), som gir mindre etterslep i raske videosekvenser."

2 ms bare. Må jo være mer enn godt nok for meg som bare spiller gamle spill som Counter-Strike Source og World of Warcraft.

Pris hvis produkt virker som er for godt til å være sant sammenlignet med alt annet på m arkedet ... 2400 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell har hatt noe forferdelig input lag på noen av skjermene sine, ville sjekket om det fins no slags review som ser på dette kanskje :)

En annen ting, er ikke den oppløsningen de operer med som native litt ææh uggen? Med tanke på støtte i spill og små skriv i forhold til skjermstørelse.

Kanskje ikke svarene du var ute etter men ingen andre svarte så hehe

Endret av Uncas
Lenke til kommentar

åååh, elsk den oppløsninga da! Nå står det mellom den og Asus skjermen jeg har sett på, den hadde vanlig full hd oppløsning og en størrelse på 21,5" Ett spørsmål bare er denne skjermen å få kjøpt i norge enda?

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Vil du si det er noe etterslep eller noe som trekker ned for denne skjermen?

Denne skjermen virker jo altfor god til å være sann med prisen tatt i betraktning.

Betalte du mye med frakt osv?

Har lenge letet etter en god skjerm som jeg kan bruke til spill og denne virker som midt i blinken på papiret ivertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...