muummi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når vil man få kjøpt datamaskiner med Windows 7 i butikken? Til sommern? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Etter det jeg har lest skal det kommer rundt oktober. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Søren og da! Jeg må kjøpe meg ny bærbar før august og vil ikke ha den dumme vistaen:P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er vel ikke fastsatt noe dato enda så er bare å vente. Ser at dette står på wiki: Utgitt: Ventet 3. juni, 2009 Endret 19. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De kommer med en oppgraderingskampanje når det nermer seg slik de har gjort med XP og Vista at man kan oppgradere gratis når den nye versjonen er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vis meg noen kilder som sier at det var gratis å oppgradere fra XP til Vista. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vis meg noen kilder som sier at det var gratis å oppgradere fra XP til Vista. Hvis det hjelper kan du bruke meg som kilde. De som kjøpte visse XP maskiner 2-3 måneder før Vista kom ut fikk mulighet til å få tilsendt gratis oppgradering til Vista. Jeg har en HP som jeg gjorde dette på. Det er ikke usannsynlig at det blir en lignende ordning når Win7 kommer. PC produsentene ønsker ikke at folk skal vente med å kjøpe maskiner til nytt OS kommer. http://www.google.no/search?hl=no&q=fr...vista&meta= Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vis meg noen kilder som sier at det var gratis å oppgradere fra XP til Vista. Dette er jo noe som alle vet. Noen måtte betale noen kroner for portoen, andre fikk det uten å betale for porto. Jeg kjøpte en bærbar noen måneder før Vista kom, den kjørte XP, og jeg fikk tilsendt Vista. Har lest om at det samme tilbudet kommer nå og, egentlig skulle jo alle Vista kunder fått tilbud om Windows 7 gratis, sett i ly av Vista sine mangler. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Trodde han mente at en kunne oppgradere gratis selv om en hadde kjøpt maskinen for et par år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå