p0pc0rn Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei. Lurer på om det er noen som har noe spill og anbefale meg? Spillet jeg er ute etter må være noe action, helst noe millitærgreier og noe hvor du kan fly(elsker og fly helikopter)har Battlefield:Bad Company og det er midt i blinken! Men lurer på om det er noen som vet om no annet i den duren? Lurer på Quake wars, men er ikke sikker? Takker for alle svar Endret 19. januar 2009 av Grantex Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gears of war 1 og 2 MÅ du bare ha! Du MÅ! Call of duty 4(eventuelt 5) Riktig nok ikke noe flyving i disse spillene(bortsett fra på "reavers" i Gears 2). Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Call of Duty 4 er konge Lenke til kommentar
ali-nasir93 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 DU MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KJØPE CALL OF DUTY: WORLD AT WAR....JEG HAR HATT DET I NOEN DAGER OG HAR NESTEN BLITT AVHENGI.....ONLINE/MULIPLAYER MODUSEN ER VEEEELLDIIIG BRA...STORY MODE ER OGSÅ GANSKE BRA... DU FÅR DEN FOR 500 KR PÅ ELPRICE Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jiiises, kom du borti en knapp på tastaturet som heter caps-lock? Fy flate så unødvendig den er! Fallout 3 er bra! Klarte å "sløse" bort 5 timer på dette spillet i dag! (: Og det var verdt det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Langt innlegg! DU MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KJØPE CALL OF DUTY: WORLD AT WAR....JEG HAR HATT DET I NOEN DAGER OG HAR NESTEN BLITT AVHENGI.....ONLINE/MULIPLAYER MODUSEN ER VEEEELLDIIIG BRA...STORY MODE ER OGSÅ GANSKE BRA... DU FÅR DEN FOR 500 KR PÅ ELPRICE ... ok Call of Duty 4 er konge ... det er også bedre enn COD5 Gears of war 1 og 2 MÅ du bare ha! Du MÅ! Han må ikke ettersom de er ganske langt unna spill som Bad Company. Men de er Geniale! Halo 3. Godt forslag, men føler jeg nesten må advare om at det er veldig forskjellig fra Bad Company. Sjekk ut noen videoer og døm selv. Det bør du jo forøvrig gjøre med alle spillene som blir foreslått. Lurer på Quake wars, men er ikke sikker? NEI! Bare nei! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Halo 3, CoD4 og GeOW2 er vel de beste(ikke alltid mest populære) spillene på kjeksboksen. BF2 finnes jo det også, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Battlefield 2 blir bare kjedelig etter Bad Company. Man ønsker seg at den eller den vegger skulle kunne bli sprengt bort og man vil ikke spille den lidende singleplayeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå