[email protected] Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har koblet laptopen opp på tv'n via hdmi. Når jeg kjører opp musikk begynner sangen å gå, men man får ikke lyden før sangen har gått i 2 sek (så man går glipp av begynnelsen på sangen, lyden henger ikke etter i forhold til pc'n) om dere tog an. Sykt iriterende, har tenkt på om jeg kan deaktivere noen lydutganger som kan lage delay, noe annet jeg kan gjøre? Takktakk Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 D E L A Y Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Aktiver Game mode eller Low latency mode på TV-en om den har en slik funksjon. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Aktiver Game mode eller Low latency mode på TV-en om den har en slik funksjon. Finner ittno.. Er en Braviatv. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Aktiver Game mode eller Low latency mode på TV-en om den har en slik funksjon. Finner ittno.. Er en Braviatv. Hvilken modell er det du har? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 W4000, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hmm......husker at jeg hadde samme problemet i forhold til noe jeg drev med på min stasjonære en gang. Det som var problemet da var at både lykortet, software og forsterker forsøkte å kode lyden etter de innstillingene de var satt opp på. Dersom du skal ha lyden i Dolby surround (f.eks) så er det ikke hensiktsmessig at denne blir kodet flere ganger underveis. På lydkortet mitt så var det en innstilling som het S-P/Dif eller noe slikt sammen med alle de forskjellige lyd-koding-standardene. Denne innstillingen angir at lyden blir sendt videre "ukodet" og overlater jobben til neste instans. Se om du finner noen tilsvarende innstillinger på det du benytter, og sett opp slik at bare en av disse koder lyden med ønsket standard.....kanskje det hjelper iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå