Bebeluv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Dra og bytt den. Edit: Ser du kjøpte på Elkjøp, da skal det være en enkel sak. Bruk 30dagers returrett. Endret 20. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 De nektet da dette "ikke var noe problem". Snakket forresten med Game 200 meter unna og de sa de ville vurdert å byttet den så de forstår problematikken med ulyder. Ingen hadde likt om Xboxen suste som en jetmotor heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Elkjøp har 30 dagers åpent salg hvor de ikke kan nekte deg å returnere varen sålege du har varen i samme stand som du mottok den i + kvittering. Så er bare å dra tilbake og banke deres egne regler inne i panna på dem Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men varen er jo ikke i samme stand, den knirker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men om den er som min nye kontroll - så har den vært sånn helt siden han fikk den og det er ikke lenger kun en sak om 30 dagers full returrett, men også om reklamasjon på en vare som ikke innfrir. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det var bare en dårlig spøk, hehe. Selvfølgelig skal det gå ann å bytte den på 30dagers returrett. Jeg hadde droppet å nevne at den knirker, kanskje lettere å bytte den da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, si at du ikke vil ha den likevel og vil ha igjen pengene. Så går du og henter deg en ny kontroll. Gjenta til du har en som ikke knirker. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Får håpe at kontrolleren ble kjøpt såpass sent at det går da. Tror den tiden snart er ute, kjipt. Familien er syk og jeg er på leilighet et stykke unna.. Denne blir vanskelig. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De nektet da dette "ikke var noe problem". Snakket forresten med Game 200 meter unna og de sa de ville vurdert å byttet den så de forstår problematikken med ulyder. Ingen hadde likt om Xboxen suste som en jetmotor heller Elkjøp KAN ikke nekte å ta i mot 360en, om den er innefor 30 dagers-retur kjøp. Det er en del av garantien deres. Du trenger ikke engang å oppgi grunn. Bare hev kjøpet, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ja, si at du ikke vil ha den likevel og vil ha igjen pengene. Så går du og henter deg en ny kontroll. Gjenta til du har en som ikke knirker. Min knirket også da den var ny. Det har gått over nå. Det han sa. Endret 21. januar 2009 av Erik1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå