norges_blomsterdal Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 brukernavnet og passordet er admin på mitt modem. men hvordan går jeg frem å gi fri portene?steg for steg. håper noen kan hjelpe rask. Hei nå bruker du portforward.com på resten, du begynner med å gå inn på nat menyen osv. Her er fremgangsmåten portforward emule skjønner ingenting der. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 brukernavnet og passordet er admin på mitt modem. men hvordan går jeg frem å gi fri portene?steg for steg. håper noen kan hjelpe rask. Hei nå bruker du portforward.com på resten, du begynner med å gå inn på nat menyen osv. Her er fremgangsmåten portforward emule skjønner ingenting der. Hva er det du ikke skjønner, har du begge portnr og din maskins ip? Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 brukernavnet og passordet er admin på mitt modem. men hvordan går jeg frem å gi fri portene?steg for steg. håper noen kan hjelpe rask. Hei nå bruker du portforward.com på resten, du begynner med å gå inn på nat menyen osv. Her er fremgangsmåten portforward emule skjønner ingenting der. Hva er det du ikke skjønner, har du begge portnr og din maskins ip? ja det har jeg, se her på bildet. tcp utp remote ip skjønner ingenting av det. har lite peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå