Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Ble fysisk mishandlet av lærere på spesialskole.

Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til de som lurer på hvordan dette kunne skje i lille "sivilserte" Norge. Vil jeg bare si en ting denne skolen eksister fremdeles. Den heter lønnebakken nå og har ikke forandret seg det grann den ligger på torshov nå. Gå gjerne opp å se selv hvis du ikke tror meg på rektors kontor fremdeles safen med amfetamin og vis du henger lenge utenfor skolen vil du sikkert kunne høre smerteskrikene. Det er riktig ha ingen illusjoner, verden er hard og Norge er ikkeno unntak...

Syyyykt jeg slutta der i vår. er ikke så mye vold fra lærerne nå. men ble deppa av og høre ting som de har gjort før. det er fortsatt noe unødvendig vold fra enkelte lærere. mener de burde se litt mer på hvem de ansetter der

Lenke til kommentar
Jeg mener fortsatt at læreren hadde retten på sin side. Å begynne å saksøke noen for å være litt hardhendt 10 + år senere er ett long - shot.

TS: Skal du vinne en slik sak, måtte dette være et massesøksmål fra tidligere elever ved denne skolen som har opplevd det samme som deg. Du vinner neppe denne saken alene.

Jeg viser til det jeg sa for ni måneder siden: Det er lov å la tastaturet hvile når man ikke har peiling.

Det er noe som heter vitner, og man kan føre dem som bevis selv om søksmålet ikke er reist som et gruppesøksmål (som det heter). Jeg anser det for øvrig som svært tvilsomt at vilkårene for gruppesøksmål er oppfylt, og det er fullstendig irrelevant for mulighetene til å vinne frem om et søksmål skjer i denne formen eller ikke. Hvis du med "massesøksmål" ikke mente massesøksmål, men bare har en vag forestilling om at man må være flere saksøkere for å vinne en slik sak, skulle jeg likt å vite hvilken bibel dette står i. Det står i hvert fall ikke i håndboken til de av oss som faktisk har prosedert noen saker i retten.

Jeg fastholder min opprinnelige anbefaling om å kontakte en organisasjon som har erfaring med slike saker, eventuelt en advokat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...