Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

10. trinn mister klassetur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er da trolig bare toppen av isfjellet, men fremdeles en merkelig måte å reagere på.

Du går ikke tilfeldigvis i denne klassen?

Nei, jeg har allerede hatt min klassetur til Roma. Dessuten, på min skole er det ca 170 elever på trinnet. Men det er rart at elevene bare har spart opp 700 kroner hver på tre år. Selv måtte jeg punge ut med mer enn 6000 kroner.

Lenke til kommentar

Om det så skulle være at dere absolutt ikke kan dra, så er det en vei til hevn mot rektoren.

Etter dere har fått vitnemålet, få tak i 10-15 mannkraft og flytt bilen hennes langt unna >_>

Må selv få si at og gi pengene til veldedighet altså, fy faen for noen kompetente folk i styret *ironi* o_O

Endret av stienj
Lenke til kommentar
Ifølge elevene er det blant annet at noen før jul stjal en gave verd fem til ti kroner fra adventskalenderen før jul.

Haha, det er jo bare tragisk. Jeg kjenner at jeg blir skikkelig provosert. Det er sikkert mye vi ikke vet, men her fremstiller jo rektoren seg som helt motvillig. Hadde de fått noen advarsel før det skjedde? Bare det at de ikke mistenker at noen i 8. eller 9. klasse gjorde det er jo helt hull i hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...