jamboesh Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, Jeg har startet om maskinen,men når den skulle starte på nytt fick jeg en melding på Røtt at: "you have not connected the power cable to your video card. please refer to the `C etting started guide`,for proper hardware instalation". og nå går det ikke at starte PC\en. Jeg har forsokt at se innut i kabinetet hvis nån kabel er løs,men jeg ser ingenting... Har nån nåt forslag om hvad jeg skal gjøre? Mvh Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du nettop kjøpt nytt skjermkort? Det er snakk om strøm til skjermkortet ditt her, ikke til hovedkortet. Hvis ja, sjekk at du har plugget strømledningene ordentlig i. Noen kort krever 2 strømkabler også. Hvis nei, ta og sjekk da også Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Takk Ajaco, Det tog nån timmer ,men til slut jeg fann at kontakten var brud... Jeg har ikke rørt Pcèn siste månad,(men det gjørde min kona...) Kæmpe TAKK for din hjelp !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå