Jan Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva dukker opp i 2009 av hypeverdi, folkens? Cameron blir forhåpentligvis ferdig med Avatar, som kjører en eller annen form for 3D, og Malick kommer med The Tree of Life. De er de største etter hva jeg kjenner til hittil. Jarmusch dukker forresten opp med enda en Bill Murray film, som alene skal sees pga Bill. Hva med Transformers 2? Watchmen? US/NO/EU-release er vi ikke så nøye på. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Shutter Island - Scorsese Public Enemies - Michael Mann Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gaspar Noé's Enter the Void kommer såvidt meg bekjent ut i 2009, og er verdt å se opp for. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gaspar Noé's Enter the Void kommer såvidt meg bekjent ut i 2009, og er verdt å se opp for. Den er jeg meget spent på. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Extended cut Final Fantasy VII: Advent Children, på BD vel og merke The Spirit, The Curious Case of Benjamin Button, Valkyrie, Bolt, Monsters & Aliens, Transformers II, Ice Age III, Harry Potter V, Changeling, Gran Turino. Nok et spekket filmår for min del, finnes en drøss mer, men er dette jeg fant i løpet av et par minutter Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 En Sherlock Holmes-film med samme navn skal visstnok dukke opp. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Shutter Island - ScorsesePublic Enemies - Michael Mann Bare å glede seg. Så The Curious Case of Benjamin Button for noen uker siden. God, men ikke en toppfilm i mine øyne. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Malicks The Tree of Life og en ny Apatow-komedie er noe av det jeg ser frem til. EDIT: Og selvsagt Inglourious Basterds. Endret 19. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) In the early 2000s, actor Morgan Freeman expressed his desire to produce a film based on Rendezvous with Rama. After a drawn-out development process – which Freeman states has been due to difficulties in procuring funding[2] – it appeared this would indeed be happening. IMDb upgraded the status of the project to "announced" with an estimated release date in 2009. The film was to be produced by Freeman's production company, Revelations Entertainment. David Fincher, touted on Revelations' Rama website as far back as 2001, stated in a December 31, 2007 interview that he is still attached to helm.[3] IMDb indicated that Stel Pavlou had written the adaptation. Fincher is of the opinion that the novel was an influence on the films Alien and Star Trek: The Motion Picture.[3] Recent information suggests that this movie will no longer be made. As noted by David Fincher "It looks like it's not going to happen. There's no script and as you know, Morgan Freeman's not in the best of health right now. We've been trying to do it but it's probably not going to happen."[4]. Likewise, the entire IMDb page has been removed. Litt mindre digg. Terminator Salvation dukker derimot opp. Litt usikker på om jeg orker en utvasket Bale i en utvasket setting, men. Endret 19. januar 2009 av Jan Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Aronofsky's "The Fighter". Han lager rip-off av sine egne filmer Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sherlock Holmes med Robert Downey Jr. ser jeg frem til. Og Crank 2 Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fast & the Furious IV Lenke til kommentar
VersionV Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja vi har jo selvfølgelig Slumdog Millionaire om noen dager. Gleder meg voldsomt til denne. Valkyrie er også noe man kanskje bør få med seg, og så blir det jo muligens Terminator Salvation som jeg er litt skeptisk til. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fanboys kommer kanskje? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er EN film jeg gleder meg noe vanvittig til: Darren Shan's "Cirque de Freak" Får bare håper at den blir halvparten av bøkene den er basert på, blir nok mye dårlig for de som har lest bøkene:/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gleder meg faktisk til flere filmer... Terminator Salvation Friday 13th My Bloody Valentine 3D Final Destination: Death Trip 3D (hva er det med alle disse 3d-filmene egentlig?) H2 (oppfølgeren til Halloween remaken) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Tree of Life er nevnt, men tre andre jeg gleder meg til er - The Moon - The Road - Insurgentes. Insurgentes kommer trolig til å bli en veldig smal, men uhyre vakker film. Et samarbeid mellom fotografen og video-kunstneren Lasse Hoille og musikeren Steven Wilson. Filmen er en dokumentar om Wilsons nyeste plate "Insurgentes" og dens tema er det samme som platens: hvordan nedlastingskulturen ødelegger unges evne til å sette pris på kunst. Dette kommer til å bli den neste Heima. Endret 20. januar 2009 av Speik Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og er det noen mulighet til å få tak på den uten å laste den ned? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hehehehehe, det hadde vel tatt seg ut. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette kommer til å bli den neste Heima. "A video for Harmony Korine is currently being shot on location in the UK and Denmark, directed by Lasse Hoile. This will be released on line in February. In the meantime here is a still from the filming." O____O Pust... Pust.... Harmony Korine og Lasse Hoile sammen i et prosjekt? Å herre gud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå