TheYid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det gjort noen forskning denne sporten? Tenker blant annet på hva det er vanligst å starte med. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jegk na ikke si det sikkert, men jeg finner det sannsynlig at noen japser eller amerikaner har gjort det. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vet ikke om noen vitenskap eller statistikk om det, men min erfaring er at folk har en tendens til å velge stein oftest. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det finnes tydeligvis taktikker i stein/saks/papir. Av erfaring, starter folk med papir her hvertfall. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du kan jo ta en titt her: http://www.steinsakspapir.com/stats.php Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det støtter min teori om at stein blir mest valgt Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Stein er det vanligste å starte med fordi du ikke trenger å gjøre noe med hånden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå