Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800

WheelMan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Samma her. Hadde vært bra om vi fikk bestemt dato i nærmeste fremtid, så de som bor langt borte kan få bestillt feks togbilletter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det finnes tilfeller der, feks jeg har mulighet til alle dagene/klokkeslettene, og dermed ikke ønsker å gi en spesiell dag en stemme, men lar dette heller være opp til de andre brukerene. :)

Litt kjipt om jeg stemmer for treff kl 6, om b-real ikke har mulighet før 7. Og det viser seg at det var en stemme som avgjorde. Spesielt når jeg ikke hadde noe i mot treff kl 7 heller. :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Synd jeg ikke kan komme meg paa treff, men siden foreldra mine har flytta til Eidsvoll og jeg flytter dit (gaar skole i utlandet naa) til hösten faar jeg bare haape det blir noe flere treff da. Har ikke fulgt særlig med, men hvor ofte er det vanlig at det ordnes treff?

Dukker jo opp nye traader hele tiden, fölger det noe mönster? :p

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir lørdag 28. februar kl. 18.00 da. Noen gode forslag til hvor vi kan være?
Lagt til datoen i første post.

Det har blitt nevnt bowling som et alternativ istede for matspisingen som har vært til nå på de fleste treffene. Personlig så er jeg kanskje litt for den idèen, få litt kniving brukere imellom og gjøre noe litt aktivt iallefall og ikke bare bli sittende på ræva rundt et bord.

Hva med en tur innom Megazone med litt Paintball eller laser-spillet de har? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...