MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg tar med lykketråden min ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Setter pris på om ilpostino tar med fotballen min Hæin kjem itj' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Setter pris på om ilpostino tar med fotballen min Han kommer ikke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dari: Jeg har ikke så fryktelig mye penger jeg heller. Nei daså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Setter pris på om ilpostino tar med fotballen min Den vil du nok aldri få tilbake EDIT: Kommer han ikke WHY Endret 27. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Herregud mann, hvor barnslig er du ikke nå? Herregud mann, hvor usakelig er du ikke nå? Sier bare at vi skal kose oss masse uten dere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Man trenger ikke å melde seg av; man kan melde seg på kanskje-listen. Folk burde meldt seg på "kanskje" fra starten av om det var mulig de ikke kunne komme. Men nå skal ikke jeg på treffet, så det bryr meg veldig lite. Synes bare det er artig å følge med på tråder ala denne, da det samme skjer hver eneste gang. WheelMan: Du har en bra grunn og slipper derfor unna t3h wr4th. Endret 28. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer! 1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min. 2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt 3) Hva er greia? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 WheelMan:Du har en bra grunn og slipper derfor unna t3h wr4th. Hjulmannen er så søt at han kunne sluppet unna med mord Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ooog så kan vi bare la det ligge, plx? Skjønner ikke at dere gidder å bli spydige mot hverandre på grunn av dette. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer! 1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min. 2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt 3) Hva er greia? hva med loverboy låner penger av deg til tirsdag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hun hadde jo bare penger til seg selv. Les gutt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hoi, ikke meninga at dette sku bli en "kritiser gisla og ida3"-tråd folkens :| Chill out, bedre å humre litt enn å halvveis angripe med anklager. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 1) Jeg har penger nok til å dra, men jeg vil ha med meg kjæresten min. 2) Han får penger på tirsdag (mistet kortet sitt), så det er ikke snakk om å betale noen mobiltelefon nå. Sier seg selv om du tenker litt 3) Hva er greia? 1) Hvis du har penger nok til å dra, har du sikkert nok penger til å ta med kjæresten din. 2) Hva har det at han har mistet kortet sitt med å gjøre at han ikke har penger til å gå på treffet? Er det tidenes dårligste unnskyldning jeg lukter? *sniff sniff* Japp. Banken var åpen i hele dag. Hvorfor sier det seg selv? 3) Greia er ( ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg får spise noen servietter .... MSg: Må jeg si det fire-fem ganger? Jeg har bare nok penger til meg selv. b-real: Du får forklare ham surret selv. Endret 28. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 B-real&Venom: Folk er jo bare så glad i dere, og er skuffet over at dere ikke kom likevel... Hadde dere vært forumtroll tror jeg ingen hadde brydd seg, ta kritikken som vår kjærlighet til dere ^^, Jeg får spise noen servietter .... God idè Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Så klart er det derfor. Vi er ikke sinte, bare veldig, veldig skuffet =( </3 Jeg har med småpenger til de som vil gjøre tricks! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hadde gledet meg til å dra, in fact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå