Lemon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jepp. Får da finnes grenser. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva om jeg sier det da. Headhunter dere meg ned da? Jeg kommer til Slasker og kastrerer deg da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Disse trådene er alltid like morsomme. Dagen før eller dagen treffet er -> halvparten av de som har meldt seg på, avlyser pga ting de var klar over lenge i forveien. Endret 27. februar 2009 av b-real Deler fjernet for brudd på §1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva om jeg sier det da. Headhunter dere meg ned da? Jeg kommer til Slasker og kastrerer deg da :!: Disse trådene er alltid like morsomme. Dagen før eller dagen treffet er -> halvparten av de som har meldt seg på, avlyser pga ting de var klar over lenge i forveien. Tullinger hele gjengen Samme tenker jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Vet du elsker oss, Nyhus Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vet det. Men, vi kule kommer jo uansett. Er jo nå man ser hvem som er teite.. Hjulmannen er unnskyldt, og faktisk den eneste som har en gyldig grunn til fravær. Men jeg krever å få sitte på fanget ditt neste gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 er jeg kul? Nei, du er unntaket. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Men jeg krever å få sitte på fanget ditt neste gang Du kan få e-sitte litt på fanget mitt, om det hjelper noe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vi er da fortsatt en del som skal komme da ^^, Skulle hatt Pac der...Skulle gjerne gitt han cash om jeg hadde hatt cash til det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvordan vet dere at de var klar over det lenge i forveien? Og for alt dere vet kan det jo hende at "de" prøvde å finne en løsning på problemet, og derfor utsatte med å melde seg av. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Men du kan jo dukke opp selv om Gislebassen ikke kan? (Sier han som ikke engang er påmeldt) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Innlegget kommenteres ikke da dette er off-topic å kommentere moderatorhandlinger. Tilbakemeldinger taes via PM. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du kan få e-sitte litt på fanget mitt, om det hjelper noe Jaa! <3 *sitte på fange til hjulmannen* Vi er da fortsatt en del som skal komme da ^^, Skulle hatt Pac der...Skulle gjerne gitt han cash om jeg hadde hatt cash til det. Vet, enig der. Hvordan vet dere at de var klar over det lenge i forveien? Og for alt dere vet kan det jo hende at "de" prøvde å finne en løsning på problemet, og derfor utsatte med å melde seg av. Da er det ikke værre enn å si at man muligens får problemer med å møte på treffet, og ikke bare la folk i stikken. Bedre å si ifra om slikt når man vet det, enn å vente til dagen før. Slike ting vet man om før dagen før. Man trenger ikke å melde seg av; man kan melde seg på kanskje-listen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Slike ting vet man om før dagen før.Hvordan vet du det? *riste på hodet* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Eh, hva om man ikke visste det før dagen i forveien? Uhell skjer. Og ærlig talt, det er ikke snakk om å svikte noen her. Nå drar dere den litt langt. b-real gjorde sitt beste, vertfall. Dari: Jeg har ikke så fryktelig mye penger jeg heller. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Setter pris på om ilpostino tar med fotballen min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer!Herregud mann, hvor barnslig er du ikke nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå