Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om jeg sier det da. Headhunter dere meg ned da? :D

Jeg kommer til Slasker og kastrerer deg da :ninja:

:!:

Disse trådene er alltid like morsomme. Dagen før eller dagen treffet er -> halvparten av de som har meldt seg på, avlyser pga ting de var klar over lenge i forveien. Tullinger hele gjengen :wee:

Samme tenker jeg.

Lenke til kommentar
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Innlegget kommenteres ikke da dette er off-topic å kommentere moderatorhandlinger. Tilbakemeldinger taes via PM.

Lenke til kommentar
Du kan få e-sitte litt på fanget mitt, om det hjelper noe :p

Jaa! <3

*sitte på fange til hjulmannen*

:love:

Vi er da fortsatt en del som skal komme da ^^, Skulle hatt Pac der...Skulle gjerne gitt han cash om jeg hadde hatt cash til det.

Vet, enig der.

Hvordan vet dere at de var klar over det lenge i forveien? Og for alt dere vet kan det jo hende at "de" prøvde å finne en løsning på problemet, og derfor utsatte med å melde seg av.

Da er det ikke værre enn å si at man muligens får problemer med å møte på treffet, og ikke bare la folk i stikken. Bedre å si ifra om slikt når man vet det, enn å vente til dagen før. Slike ting vet man om før dagen før. Man trenger ikke å melde seg av; man kan melde seg på kanskje-listen.

Lenke til kommentar

Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer!

Lenke til kommentar
Normale folk vet om slikt dagen før. Dette er et arrangement som har vært planlagt i ganske lang tid. Folk bør ha klart å sette av noen hundrelapper til dette. Men jeg merker meg at både du og Venom tilfeldigvis var blakke samtidig rett før treffet samtidig som ny mobiltelefon ble anskaffet. Men, kos dere. Vi skal kose oss mer!
Herregud mann, hvor barnslig er du ikke nå? :lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...