MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yay ! ^^ Vært mange ganger før? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan dere ta slikt småsnakk via MSN er dere snill? Jeg vet ikke helt hvordan ting blir med treffet og meg...skal se om jeg får karret meg bortover iallefall men hva en deltar på vet jeg ikke. Tard-økonomi for øyeblikket og det løser seg ikke før minst på mandagen så...jah. En får seg hva en får til. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 B-real: <3 Guttersnipe: Velkommen etter Blir mitt 8. år i år. Andre året som corecrew; sponsoransvarlig og greier ^^ Ja, kan sikkert det, men har ikke msn'en til vedkommende. min er [email protected] til de som måtte ønske å legge meg til <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 wtb insider info then:P -B-real, Breal nå du må jo komme når det først er et treff i Oslo.. skal finne på masse gøy.. selg bilen eller noe.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Du kan låne mine... i størrelse trettisju.Du skal ikke si noe. Jeg bruker trettiseks, og jeg er hannkjønn Wheelman oppdater lista på side 1 vil ha navnet mitt der *føler seg viktig*Aaaaaaakaiiiiij - dere som ikke er på lista, skrik ut så skal jeg føre dere opp. Ingen som vil holde lanke med meg? =( </3 Du kan få sitte på fanget mitt? Endret 27. februar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du kan få sitte på fanget mitt? Aww! Ja!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Vel, det koster MSg - for jeg må ha busspenger Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Aww, det var det ja. Hvor mye koster bussen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 300-ish tur-retur. Nå har jeg blitt lovet gratis cola på peppes, så der skal jeg nok overleve - leeche pizza fra Jon Ivar går sikkert også OK Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gjør som meg og betal "resten" Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 STEMMER DET! jeg lovet deg den colaen om du sitter ved meg og holder kjeften din i gang så jeg slipper flaue stillheter, så skal jeg sikkert få til en spandasjon(nytt ord fra meg!!) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 så det er fortsatt bare jeg og Probin som er outsidere...dont feel whalecum */cry* needs a hug Slapp av, jeg er fersk jeg også Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) OOH.. enda en å lanke! -- er det noen her som skal knipse foto? Endret 27. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 STEMMER DET! jeg lovet deg den colaen om du sitter ved meg og holder kjeften din i gang så jeg slipper flaue stillheter, så skal jeg sikkert få til en spandasjon(nytt ord fra meg!!) Tihi, glemmer ikke den så fort nei.. Kjeften min går på autopilot så lenge jeg har noe drivstoff er det noen her som skal knipse foto?*rekke opp hånda* Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg skal prøve å huske det selv:P haha:D Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er jeg som skal knipse foto, og sann er det med den saken! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 kan bli missforstått Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Egentlig ikke, eneste muligheten for att det skal bli missforstått er om den andre personen ikke har sunn fornuft i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå