Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 nope. kjenner kanskje 5 stk i hele oslo så *holde hender med probin siden vi er aleine<3* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når dere først er ute og tråkker i flokk i det strøket, synes jeg dere kunne gå forbi Rockefeller og vinke til arbeidsjernet som står i garderoben, altså er ikke lenge til jeg skal avlegge jobben din et besøk. Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) nope. kjenner kanskje 5 stk i hele oslo så *holde hender med probin siden vi er aleine<3* DEAL!!! Endret 27. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ingen som vil holde lanke med meg? =( </3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 har da 2 hender:D så altid plass til en på hver side hvis ikke så har jo Probin ei ekstra hånd Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 hahaha:D.. spm er MSg.. kjenner du andre der? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjenner vel mer eller mindre (har i hvertfall snakket en del med) 13 av de som skal dit. Kjenner vel 5 av dem godt, og en del jeg anser som nære venner. Så ja :b Men jeg vil fortsatt holde lanke med noen </3 Jeg merker meg forresten at Hjulmann, som nå er offisiell arrangør av treffet har skummle planer om å ikke møte opp? Da er det nok en gang bedre å overføre førsteposten til noen som garantert skal dit, er det ikke? Kan ikke ha noe av at arrangørene ikke kommer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 så det er fortsatt bare jeg og Probin som er outsidere... dont feel whalecum */cry* needs a hug Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Aww. Jeg gleder meg hvertfall til treffet. Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 ntåå... greit da! du skal få lanke med oss:P hvem er det som tar seg av snakkinga da? jeg er ikke så flink til sånt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Yay! <3 Jeg skravler som en foss når jeg først setter i gang :b Endret 27. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 hvis jeg først setter i gang har jeg en tendens til å ikke holde kjeft, men er redd for at kan bli litt sånn pinelige stillheter noen ganger, men det da bare litt kos:P hvordan blir det med alkohol er det noen regler mot det på megazone? Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) HÆRLIG! da kan jeg sitte der å si "mm.., kk, skjønner, enig" pinlig stillheter kommer det til å bli masse av fra min side! Endret 27. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 hvis jeg først setter i gang har jeg en tendens til å ikke holde kjeft, men er redd for at kan bli litt sånn pinelige stillheter noen ganger, men det da bare litt kos:P hvordan blir det med alkohol er det noen regler mot det på megazone? Tror kanskje det er det ja. Men usikker. Du kan uansett pimpe nedpå på Peppes. HÆRLIG! da kan jeg sitte der å si "mm.., kk, skjønner, enig" pinlig stillheter kommer det til å bli masse av fra min side! Hihi, vi skal nok holde praten i gang! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 okai, er det noe som skjer etter Peppes eller er det zhe end? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tja, tror noen skal ut og drikke øller etterpå kanskje. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, ikke sant? Du skal på TG forresten? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 klart jeg skal det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå