b-real Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sko av alle ting...oh well. Mote.no next! *løpe* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mener du at du ikke tar en av hver, sånn som hipsterkidsa? Gå for røde. Custom skoene har rosa lisser. En rosafarge som ikke matcher rødfargen på de andre skoene. (ja, rød og rosa passer fint sammen det) Har også noen andre sko jeg kunne blandet med, men, jah... Greit. Jeg tar med begge to. I tilleg til bootsene mine. Bare for å dekke alle behov. Da var det bare å finne noe matchende til skoene. Oooh, jeg liker bootsene dine. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oooh, jeg liker bootsene dine. Men de skal leveres på reperasjon, igjen. Etter at skomakeren klarte å ødelegge de mer enn han reparerte de sist. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Whoarrr. Hva er galt med dem? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Whoarrr. Hva er galt med dem? Vel, glidelåsen røyk. Ene festet til ene lissen datt av. Og nå har skomakeren glemt å sy igjen ene sømmen etter at han jobbet på de. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ...åssen er det mulig? Bruker du forresten han skomakeren ved Magasinet? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ...åssen er det mulig? Bruker du forresten han skomakeren ved Magasinet? Jeg vet ikke hvordan det er mulig jeg oO Skomakeren til DNA på Arkaden i Oslo, der jeg kjøpte skoene. 2års garanti ftw. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sko av alle ting...oh well. Mote.no next! *løpe* Heihei, ikke tving meg til å sende en klage >:/. Bitch plz. Jeg stiller med svart Roar t-skjorte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vestfoldbanen fra Skien går helt opp til Lillehammer. Det er på Oslo S klokka 1728. Blir antagelig det toget jeg tar også. Hører rykter fra Ida om at du tar turen innom vårt lille private "treff"? Iz that zo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det avhenger av et par ting. Først og fremst telefonen jeg må ta til NAV i morra. Da veit jeg mere. Sånn det ser ut nå så er det tilogmed mulig jeg må droppe megazone. Men intet er satt i sten enda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Får satse på det ender bra da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når dere først er ute og tråkker i flokk i det strøket, synes jeg dere kunne gå forbi Rockefeller og vinke til arbeidsjernet som står i garderoben, altså Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 FAEN! Jeg har ikke penger -.-" Æsj! Helvetes kollektivnegere. Hrmf. Hadde den drittautomaten din funket, så hadde jeg hatt penger>< Istedet får jeg 900 kroner i gebyr. Noe jeg egentlig ikke har, fordi jeg hatt noen ufoutsette utgifter >< Så jeg måtte bruke penger satt av til forumtreff for å betale det gebyret -.-" Great......... Btw, fuck konduktører med ubrukelig utstyr... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Æsj, den var kjip. Ellers skal det nevnes at jeg våknet opp i dag og tenkte, forumtreff i kveld. Jeg er nok en dag på forskudd Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ellers skal det nevnes at jeg våknet opp i dag og tenkte, forumtreff i kveld. Jeg er nok en dag på forskudd Tenkte det samme selv Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Wheelman oppdater lista på side 1 vil ha navnet mitt der *føler seg viktig* Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 woho.. ser ut som jeg må dra alene! er det noen andre her som drar dit alene? Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 du kjenner ikke noen andre der eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå