Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Mathias ga 1k for sin vest tror jeg. Brystene er nok noe dyrere.

Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere..

Det mister jo brått litt av sjarmen.

Ja, men det er en god del billigere enn og gå for et implantat..

Jeg har ikke overflod av penger heller..

Lenke til kommentar

Det mister jo brått litt av sjarmen.

Ja, men det er en god del billigere enn og gå for et implantat..

Jeg har ikke overflod av penger heller..

Du kan jo selge deg selv etter operasjonen da.

Lenke til kommentar
Vi må nesten spille i grupper. 25 stykker på samme bane blir mye venting. Da får vi heller rullere. To-tre runder er ideelt. Etter det pleier jeg å gå litt lei.

husk å bestille i god tid, særlig hvis dette skal gjøres i helgen. det er det med å bestille i god tid jeg brandt meg på på lørdag.

Lenke til kommentar
Det er rangert etter cred.
Ey! :(

Det burde vært rangert etter medlemsnr.
Du hadde fortsatt endt nederst :p

Så det betyr at hvis jeg hadde hatt pupper og vest hadde jeg vært skikkelig awsome?
Oh yes! :yes:

Jeg støtter bowlingtreff...i påvirket tilstand. Mener bestemt at det kan bli artig.
Haha, helt enig :D

Blir ikke det litt dumt, da vi blir inndelt i grupper?
Nja - som nevnt spørs det hvilken hall o.l.
Lenke til kommentar
Vi får vel satse på at de som har utpekt seg selv som komité vet hva de driver med. Personlig frykter jeg at det gode, gamle "flere kokker, mere søl" vil gjøre seg gjeldende her. Ser for meg at den optimale "komité" her består av 2 personer.
Vi trenger litt innspill fra alle deler av forumet, og forskjellige personer. De fem i komitéen så langt er fem vidt forskjellige personer - som er gode på hvert sitt felt. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi får vel satse på at de som har utpekt seg selv som komité vet hva de driver med. Personlig frykter jeg at det gode, gamle "flere kokker, mere søl" vil gjøre seg gjeldende her. Ser for meg at den optimale "komité" her består av 2 personer.
Vi trenger litt innspill fra alle deler av forumet, og forskjellige personer. De fem i komitéen så langt er fem vidt forskjellige personer - som er gode på hvert sitt felt. :)

Altså, hvis jeg skaffer meg pupper og vest trenger jeg ikke de andre som måtte være i komiteen, for da er jeg awsome..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...