HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mathias ga 1k for sin vest tror jeg. Brystene er nok noe dyrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mathias ga 1k for sin vest tror jeg. Brystene er nok noe dyrere. Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er så fint å ha de fra før. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere.. Det mister jo brått litt av sjarmen. Er så fint å ha de fra før. Det vil jeg tro. Det er litt synd på oss flatbrystede. Endret 21. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere.. Det mister jo brått litt av sjarmen. Ja, men det er en god del billigere enn og gå for et implantat.. Jeg har ikke overflod av penger heller.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan jo ta opp lån. Ingen sak å tjene inn dette med et par flotte bryster å by på. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan jo ta opp lån. Ingen sak å tjene inn dette med et par flotte bryster å by på. :!: Men, tilbake til tema? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg støtter bowlingtreff...i påvirket tilstand. Mener bestemt at det kan bli artig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kan manboobs gå som en erstatning for det? Jeg tror det blir en god del billigere.. Det mister jo brått litt av sjarmen. Ja, men det er en god del billigere enn og gå for et implantat.. Jeg har ikke overflod av penger heller.. Du kan jo selge deg selv etter operasjonen da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg støtter bowlingtreff...i påvirket tilstand. Mener bestemt at det kan bli artig. Jeg er enig. Bowling er morsomt. Enda morsommere med alkohol innabords, som mrbjoern har langet meg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Blir ikke det litt dumt, da vi blir inndelt i grupper? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan jo selge deg selv etter operasjonen da. Follower... Blir ikke det litt dumt, da vi blir inndelt i grupper? Ikke nødvendigvis. Kommer helt an på hvilken bowlinghall man går for. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi må nesten spille i grupper. 25 stykker på samme bane blir mye venting. Da får vi heller rullere. To-tre runder er ideelt. Etter det pleier jeg å gå litt lei. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Flere baner ved siden av hverandre kan fungere. Det jeg mente er at man ikke nødvendigvis er adskilt hvis disse banene er nærme hverandre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi må nesten spille i grupper. 25 stykker på samme bane blir mye venting. Da får vi heller rullere. To-tre runder er ideelt. Etter det pleier jeg å gå litt lei. husk å bestille i god tid, særlig hvis dette skal gjøres i helgen. det er det med å bestille i god tid jeg brandt meg på på lørdag. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi får vel satse på at de som har utpekt seg selv som komité vet hva de driver med. Personlig frykter jeg at det gode, gamle "flere kokker, mere søl" vil gjøre seg gjeldende her. Ser for meg at den optimale "komité" her består av 2 personer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det er rangert etter cred.Ey! Det burde vært rangert etter medlemsnr.Du hadde fortsatt endt nederst Så det betyr at hvis jeg hadde hatt pupper og vest hadde jeg vært skikkelig awsome?Oh yes! Jeg støtter bowlingtreff...i påvirket tilstand. Mener bestemt at det kan bli artig.Haha, helt enig Blir ikke det litt dumt, da vi blir inndelt i grupper?Nja - som nevnt spørs det hvilken hall o.l. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ey! Ha ha, var jo du som rangerte. Jeg hadde lett satt meg selv på toppen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Vi får vel satse på at de som har utpekt seg selv som komité vet hva de driver med. Personlig frykter jeg at det gode, gamle "flere kokker, mere søl" vil gjøre seg gjeldende her. Ser for meg at den optimale "komité" her består av 2 personer.Vi trenger litt innspill fra alle deler av forumet, og forskjellige personer. De fem i komitéen så langt er fem vidt forskjellige personer - som er gode på hvert sitt felt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi får vel satse på at de som har utpekt seg selv som komité vet hva de driver med. Personlig frykter jeg at det gode, gamle "flere kokker, mere søl" vil gjøre seg gjeldende her. Ser for meg at den optimale "komité" her består av 2 personer.Vi trenger litt innspill fra alle deler av forumet, og forskjellige personer. De fem i komitéen så langt er fem vidt forskjellige personer - som er gode på hvert sitt felt. Altså, hvis jeg skaffer meg pupper og vest trenger jeg ikke de andre som måtte være i komiteen, for da er jeg awsome.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå