Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da tar vel du Lillehammer-toget du. 17.04 fra Asker. Tror ikke det...Tar toget fra Drammen jeg så Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det går forbi Drammen og Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gleder meg! noe jeg ikke har fått med meg her.. hva er nytt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da tar vel du Lillehammer-toget du. 17.04 fra Asker. Tror ikke det...Tar toget fra Drammen jeg så Vestfoldbanen fra Skien går helt opp til Lillehammer. Det er på Oslo S klokka 1728. Blir antagelig det toget jeg tar også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det går forbi Drammen og Da er nok det toget mitt JEg og n4w tar ihvertfall det toget, samt at det ser ut til at Lars tar det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Får hoppe på det jeg og da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm, lurer på om jeg også skulle hoppet på det toget også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm, lurer på om jeg også skulle hoppet på det toget også Tørr du det Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser det er mye prat om Converse.. Får vel ta på mine også da De er dog ikke røde Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm, lurer på om jeg også skulle hoppet på det toget også Tørr du det Det var nå det da Haug med 20-åring og oppover så kommer jeg som ikke har fyllt 16 (noe jeg gjør til sommeren) Men er det forrsent å melde seg på i morra? Må tenke litt ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser det er mye prat om Converse..Får vel ta på mine også da De er dog ikke røde Jeg har ikke converse, holder meg til DC skoene mine jeg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser det er mye prat om Converse..Får vel ta på mine også da De er dog ikke røde Du kan låne mine... i størrelse trettisju. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser det er mye prat om Converse..Får vel ta på mine også da De er dog ikke røde Du kan låne mine... i størrelse trettisju. Jeg bruker 44, så med mindre du vil at de skal bli slippers...så ikke lån dem til meg x) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Begynner å glede meg voldsomt jeg folkens! Dette blir kos! Er redd jeg må gå imot alt som heter dresscode :/ har ikke noen conversesko, så I stick to my loyal black pair of joggesko //Blarcky Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ColdIce: Er nok ikke så stress å være under 16 hvertfall. Ellers skal det nevnes at jeg fremdeles ikke har funnet noen løsning på converse dilemmaet mitt. Røde, eller custom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vet ikke om jeg skal grue meg eller glede meg. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 et fett for meg Mrbjoern, bare du beholder den herlige signaturen din xD er et eller annet utrolig catchy med den nederste setningen din der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mener du at du ikke tar en av hver, sånn som hipsterkidsa? Gå for røde. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mener du at du ikke tar en av hver, sånn som hipsterkidsa? Gå for røde. Custom skoene har rosa lisser. En rosafarge som ikke matcher rødfargen på de andre skoene. (ja, rød og rosa passer fint sammen det) Har også noen andre sko jeg kunne blandet med, men, jah... Greit. Jeg tar med begge to. I tilleg til bootsene mine. Bare for å dekke alle behov. Da var det bare å finne noe matchende til skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå