Programvare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg og Halvor kan ikke henge for lenge på Oslo S, fordi vi skal rekke 10 over 11-toget mot Lillestrøm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er med til Megazone, men spiller nok ikke. Spise skal jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg funnet frem finstasen, så den kan stå å finstase seg frem til Lørdag! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er antrekk egentlig? Spionutstyret til å sneake seg rundt i labyrinten med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er antrekk egentlig? hvit genser/skjorte/whatever og lys grå bukse. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er med til Megazone, men spiller nok ikke. Spise skal jeg i alle fall. Ahh Og jeg som hadde lyst til å eie deg. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 jeg kjører dress og slips :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er med til Megazone, men spiller nok ikke. Spise skal jeg i alle fall. Ahh Og jeg som hadde lyst til å eie deg. Aldri sett deg før, såe... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er antrekk egentlig? Spionutstyret til å sneake seg rundt i labyrinten med? anbefaler deg ikke noen varme klær i megazone, det er jævlig varmt der inne så Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fuck finstas1. Jeg kjører chill den gangen her. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skuffende, Mimir. Skuffende! Kjøp deg slips! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kjøpte i sta. Du kjinner meg. Mulig jeg bruker det. Men kjøpte også noe annet. Noe mer chill. Vet ikke hva jeg kommer til å lande på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tør jeg gjette på joggebukse? Det blir vel kjole på meg, som vanlig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Joggebukse skal jeg ha. Uansett. Grå. Men var ikke det jeg kjøpte. Kjøpte meg to t-skjorter. En hvit, og en rød jukse-piquet. Mulig jeg bruker begge, så jeg slipper å vise frem brysthårene mine; eller leke gal forsker. Combo med mine eldgamle, røde Converse kanskje? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var det jeg regna med. Jeg kan kjøre gamle røde Converse i solidaritet, jeg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det en avtale, kjære? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje meg og Lars kan bli med å surre på Oslo S, skal jo ta toget derfra en eller annen gang på kvelden.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Selvsagt. Blir muligens litt kaldt, men hva gjør jeg vel ikke for deg? Hvor slitte er dine, forresten? Jeg har et som er kjempeslitte og et som er sånn passe. Jeg tar forresten også toget fra Oslo S, så jeg slenger meg vel med noen av dere. Endret 25. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selvsagt. Blir muligens litt kaldt, men hva gjør jeg vel ikke for deg? Nei, si det. Hvor slitte er dine, forresten? Jeg har et som er kjempeslitte og et som er sånn passe. De er jo to år gamle. Jeg tar forresten også toget fra Oslo S, så jeg slenger meg vel med noen av dere. Jeg også. Tog er da shit. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg sliter gjerne ut et par på en seks-åtte måneder. Jeg tenker jeg går for de som får meg til å se ut som om jeg kommer fra et noenlunde møblert hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå