probin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det er snakk om prioriteringer! forumtreff burde gå foran ALT og ALLE Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 WheelMan, du arrangerer dette treffet også kommer du ikke!-- Tror ikke jeg kan enda jeg vil på Forumtreff Som det står i førstepost, min tilstedeværelse avhenger av økonomisk støtte. det er snakk om prioriteringer! forumtreff burde gå foran ALT og ALLE Det er jeg klar over, men enkelte ganger har man ikke noe valg desverre Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jeg kan spandere en cola på deg vettu wheelman! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Trenger nok litt mer enn som så, desverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Neida, alt du trenger er Cola Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan jeg også få sitte med noen plz? Jeg er rimelig fersk her på forumet og kjenner ikke en levende (eller død, for den saks skyld) sjel her. Men jeg sier dere en ting: bare ikke bli sinna på meg når jeg, superspreke 16-årings diskusjon.no g33k3n eier dere i laser! btw, ble vi enige om en plass vi skulle møtes? gleder meg veldig! jeg rister av latter når jeg leser tråden her, skal bli artig å se dere IRL //Blarcky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 btw, ble vi enige om en plass vi skulle møtes? Står tigeren i førstepost.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 btw, ble vi enige om en plass vi skulle møtes? Står tigeren i førstepost.. [Alert: Noobquestion!] Hvor i heiteste er tigeren? [/Alert: Noobquestion] Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Utenfor oslo s. Tigeren er vel ikke der, så blir vel trafikanten? Du kan sikkert sitte med oss btw Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 btw, ble vi enige om en plass vi skulle møtes? Står tigeren i førstepost.. [Alert: Noobquestion!] Hvor i heiteste er tigeren? [/Alert: Noobquestion] Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 *snip* lol Du kan sikkert sitte med oss btw btw, ble vi enige om en plass vi skulle møtes? Står tigeren i førstepost.. [Alert: Noobquestion!] Hvor i heiteste er tigeren? [/Alert: Noobquestion] *bilde* Aha, thx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 HAHAHA, så ufattelig bra Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha, slik det ser ut nå har jeg nok funnet meg overnatting både til lørdag og søndag. Hva gjør man ikke for å slippe to timers reise hjem, så sent på kvelden? Ellers begynner jeg å glede meg til forumtreffet nå. Og, eg har heller ikke noe i mot å dele bord med deg Blarcky. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg blir med og spiser! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Yay! Mimir kommer med Oreokjeks til deg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg blir med og spiser! Faen.. Da må jeg gå til innkjøp av Oreo. EDIT: Aw, too late. Endret 23. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det kan vi ta en annen gang, jeg har spist så mye søtsaker i det siste at jeg står i fare for å pådra meg diabetes. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg må desverre si, at med mine økonomi, og russetid coming up.. Så er jeg nødt til å droppe treffet Har rett og slett ikke råd til det nå Beklager bryet med registrering etc.. -Shamru Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 HAHAHA, så ufattelig bra HAHAHA. Støtter den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå