MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg skylder på at jeg ble påtvinget ansvaret. Det er ingen unnskyldning. Jeg meldte meg flere ganger frivillig til å stå i festkomiteen. He's just in it for the parking.. Who isn't? 3 år. Ekskluderte ikke du nettopp deg selv? Aww, sowwy :3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøver igjen etter at Kanin33 skrev 3 år Aldersgrense? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøver igjen etter at Kanin33 skrev 3 år Aldersgrense? laser har ingen aldersgrense, så lenge du passer "rustningen" din så går det bra men softball/paintball er 16 års aldersgrense, men det skal ikke vi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøver igjen etter at Kanin33 skrev 3 år Aldersgrense? hvorfor skulle det være noen aldersgrense egentlig? aldri vært det tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ingen Får se om jeg kan... PS: 15 år er ikke for ungt ??? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ingen Får se om jeg kan... PS: 15 år er ikke for ungt ??? jeg gjorde det når jeg var 12 år første gang Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så klart ikke. Jeg kan forbarme meg over deg jeg :!: Du kan til og med få litt kaken jeg får av Samebror jeg gjorde det når jeg var 12 år første gang Why am I not surprised? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så klart ikke. Jeg kan forbarme meg over deg jeg :!: Du kan til og med få litt kaken jeg får av Samebror jeg gjorde det når jeg var 12 år første gang Why am I not surprised? I know I'm a little g33k forresten, skal ikke høre no klaginga på kaka må gå med den i noen timer når jeg er i Oslo skal møte kjæresten min der noen timer før treffet så Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det skal nok gå veldig bra ^^ Kan jo bare låse den inn i en boks på Oslo S eller noe? En såkalt kakeboks :!: Men, nå er det folk her. Snakkas. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det skal nok gå veldig bra ^^ Kan jo bare låse den inn i en boks på Oslo S eller noe? En såkalt kakeboks :!: Men, nå er det folk her. Snakkas. ikke dumt tenkt comrad Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som kanskje kunne tenkt seg å delt et dobbelrom? (enkelt senger såklart) På hotell Fant ut at det var svindyrt xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg gleder meg til treffet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg og Er ikke lenge til nå. 3 år. Ekskluderte ikke du nettopp deg selv? Aww, sowwy :3 Neida, jeg blir 3 på fredag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som kanskje kunne tenkt seg å delt et dobbelrom? (enkelt senger såklart) På hotell Fant ut at det var svindyrt xD Jeg ordnet meg overnatting hos Kanin33 Ellers finnes det vel andre forumfolk som kanskje åpner dørene sine for deg? Om du spør pent er det sikkert noen som sier ja. Sove på hotel høres jo litt stress ut. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som kanskje kunne tenkt seg å delt et dobbelrom? (enkelt senger såklart) På hotell Fant ut at det var svindyrt xD Jeg ordnet meg overnatting hos Kanin33 Ellers finnes det vel andre forumfolk som kanskje åpner dørene sine for deg? Om du spør pent er det sikkert noen som sier ja. Sove på hotel høres jo litt stress ut. Fant ut at det var veldig stress Ble fort 900 ^^ Om jeg ikke ville ha dobbeltkøye(oppå hverandre:P) Okey, here we go... Er det noen kjære snille forumbrukere som kan åpne dørene for en tønsberging, som trenger et sted å sove? Anyone? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bor ikke Wheelman i Tønsberg også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jo, men han har muligens meg og Duke på besøk Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 tenkte mest på og sove et sted i oslo da Så jeg kan dra ut på byen etter peppes xD ellers, så tar jeg bare toget som går 23.43 ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 tenkte mest på og sove et sted i oslo da Så jeg kan dra ut på byen etter peppes xD ellers, så tar jeg bare toget som går 23.43 ^^ ting ordner seg nok - de pleier iallefall å gjøre det som regel. som en nødløsning har du iallefall to vandrehjem i Oslo som er langt billigere enn hotel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå