MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er Megazone for dem som har lyst til å møte opp på Peppes svette og jævlige slik at vi nydusjede kan sitte og le og peke nese (selvom vi egentlig må holde oss for nesen grunnet svettelukt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Etter litt press fra Kanin33 så kom jeg frem til at jeg kommer på middagen hvertfall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vinterferien er over til mandag den ikke i Buskerud o_O Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bjørn: du kan jo komme til Megazone også da.. Vi er en liten gjeng som skal møte opp der, men ikke spille. Kan sitte og skravle så lenge. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det hadde jo vært litt kos Må bare se hvordan uka mi blir fremover. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg har tatt en liten ryddings i tråden. offentlig skittentøysvask har aldri blitt satt pris på på forumet uansett hvem som er involvert. hvis man på noen som helst måte har reaksjoner på en moderators oppførsel kan dette tas på PM med vedkommende moderator, i seksjonen som heter Tilbakemeldinger om forumet eller på en mail til forumstyret på [email protected]. Ingen er tjent med at slikt blir tatt offentlig i en tråd som omhandler noe annet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har jeg blitt løyet til. Hvorfor ikke oppdatere førstepost hver gang man er logget inn? The Duke har jo vært inne siden jeg meldte meg på. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du sier noe. Spent på om man "tilfeldigvis" har unlatt å skaffe bort på Peppes igjen så man havner på TGI atter en (konge) gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Men en liten sak...jeg vil gjerne blir satt opp på listen i førstepost. ta det opp med The Duke da det er han som har førsteposten og tok iniativet til treffet. Virker ikke som han er så mye inni denn etråden lenger så tror en PM er tingen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg legger inn veto mot tiltaksløse ansvarlige når det gjelder neste treff. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Flott at arrangøren for hele treffet faktisk har sluttet å titte innom tråden for treffet han er med å arrangerer. *suksess* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Du sier noe. Spent på om man "tilfeldigvis" har unlatt å skaffe bort på Peppes igjen så man havner på TGI atter en (konge) gang. Bord for 25 stk er booket @ Peppes Pizza Stortingsgaten, Lørdag 28.02 kl 19:30 edit: har ryddet litt mer i tråden. hold dere til topic folkens. ikke for å være dritkjip men synes tråden begynner å ski litt ut her nå. Endret 22. februar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Godt, godt. Da kan jeg sove lettere i natt og drømme om Mr. E. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ilpostinoo, du kan godt overføre førstepost til meg - så skal jeg surfe gjennom. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg stemmer også for det! Du kommer som et rullende hjul i en ellers stillestående tid! (no phun intended..) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ilpostinoo, du kan godt overføre førstepost til meg - så skal jeg surfe gjennom. tok en Ingrid Espelid Hovik (jukset litt). det er nå ny førstepost i tråden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Før meg på. Kun spise. Men mulig jeg slår følge med Jokkis og MSg. Altså; vente @ laserlol. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg skylder på at jeg ble påtvinget ansvaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du kommer som et rullende hjul i en ellers stillestående tid! (no phun intended..) He's just in it for the parking.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå